Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Pseudo Turbinka / Zawirowywacz
|
Autor |
Wiadomość |
kw112
Chart passione mea, et vita mea

Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Pseudo Turbinka / Zawirowywacz
(26-03-2014 23:19:07)Boszu napisał(a): Brakuje mi tematów w których opowiada się o swoich ciekawych przeżyciach, wycieczkach i przygodach związanych z Rometami. No i tematów gdzie ktoś robi poczciwe i z głową modyfikacje!
Chodź, czego tu się spodziewać... Skoro większość albo nie potrafi (ze względu małego doświadczenia i braku odpowiednich narzędzi), boi się że zostanie z hejtowany przez taką "Taśmę" lub siedzi przed PC i forum więcej czasu, niż spędza go przy swoim Romecie... 
Boszu, wystarczy podejść w dział Nasze Romety. Tam jest kilka ciekawych przeróbek i projektów z głową. Widzisz
hohowski robi teraz charta z cylindrem Polini 94cc Big Evolution z czterobiegową skrzynią.
Romet drajwerV2 robi charta z cylindrem bodajże 85ccm^3
Lagoon Cylinderek z RV4 LC
Taśma Cylinder z sima 70/6/3
Ja mam cylinder 77 na membranie i LC i nikt z nas nie założył strumienicy.
Zasłaniasz tym część dolotu powietrza, silnik nie ciągnie go tyle ile powinien i gaźnik ratuje go podaniem dodatkowej dawki paliwa. Robisz dodatkowy opór na dolocie. Tak wiem, zaraz ktoś napisze, że powiększenie oporu jest znikome, no ale jest. Dla czego turbo jest napędzane spalinami? Musi je coś napędzać, tak jak pompę, to ma ułatwić dostęp powietrza do cylindra i zapakować jego większą dawkę. Przez takie coś to tylko są dodatkowe opory na dolocie.
20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-03-2014 08:50:46 przez kw112.)
|
|
27-03-2014 08:46:58 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Pseudo Turbinka / Zawirowywacz - kw112 - 27-03-2014 08:46:58
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|