Motocykl na A2
|
Autor |
Wiadomość |
krzysiu1505
Technik
Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Motocykl na A2
(22-03-2014 22:53:27)bartoszek5k napisał(a): 251 to jest 150 z silnikiem 250,a ten silnik dał jej kopa ale w połączeniu a małą ramą w jeździe niezbyt się to komponuje
To jest przesąd, w rzeczywistości rama od 251 jest 20 cm dłuższa, aczkolwiek to nie robi wielkiej różnicy. Bo o ile już 150tka nie jest najstabilniejsza w zakrętach, to już 251 jest pod tym względem tragiczna: motocykl ten jest krótki i wysoki, a do tego jeszcze lekki i ma bardzo miękkie zawieszenie bez możliwości regulacji. 250 jest o tyle lepsza, że jest dłuższa i cięższa, co znacznie poprawia zachowanie w zakrętach.
(22-03-2014 22:54:21)MIREK.M2 napisał(a): (22-03-2014 22:22:48)krzysiu1505 napisał(a): Są bardzo niestabilne, szczególnie na zakrętach(za krótkie są), a także zbyt lekkie, przez co bardzo łatwo idą na koło, szczególnie podczas jazdy z pasażerem
Gadaj głupoty dalej jak na początku ostrożnie z gazem to nie masz prawa iść na koło potem więcej i ją opanujesz.
Właśnie dlatego 251 to motocykl dla kogoś, kto jest doświadczony w jeździe na czymś większym, niż na motorowerze. Dla kogoś, kto przesiada się z czegoś słabszego lepsza będzie 250.
Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
|
|
22-03-2014 23:03:47 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|