Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Komar] Głowica
|
Autor |
Wiadomość |
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,376
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Głowica
1) Nie da wymiernych korzyści. Lepiej 50 dobrej jakości niż 60 wątpliwej.
2) Z tego co wiem pasuje, ale jeśli "podejrzana o robienie problemów"-wymień
3) Kapitalny remont silnika na dobrych częściach.
(20-03-2014 00:03:42)kokosek napisał(a): 3. Tuuning Sałka.. Ale radziłbym tylko do pewnego stopnia bo szkoda silnika
To jest też dobry pomysł ale pod jednym warunkiem: tuningujemy PO a nie PRZED kapitalnym remontem silnika.
Kuzyn na komarze z S38 po uczciwym remoncie holował mnie, i zaprzęg facetx2+motorowerx2 szedł 40(wg licznika...) pod górkę bez choćby sapnięcia. Sałek na pewno zadziała, ale czy od komara warto wymagać dużo więcej niż to co napisałem?
Jak Ci się silnik kończy to rób remont, dotrzyj a potem się zobaczy.
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-03-2014 00:16:59 przez nie_mientki.)
|
|
20-03-2014 00:05:52 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|