Rieju RR50
|
Autor |
Wiadomość |
lincoln_88
Uczeń
Liczba postów: 258
Imię: Michał
Skąd: Pilawa
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Rieju RR50
mam takie samo tylko, że niebieskie. te sprzęty chodzą wiecznie i są nie do zajeżdżenia (jak wsk 125) . Nie widzę dokładnie, ale licznik masz do 100 km/h z czerwoną tarczą czyli mogę sugerować się, że masz jak ja (starsza, ale mocniejsza wersja). Licznik w nim mało przekłamuje (może 5 km/h). Bardzo dobry pojazd w teren, bo przy ciągłej jeździe po szosie d*pa boli. Nastaw się na wymiany łożysk w tylnym kole co jakieś 2000 km, bo łożyska są strasznie mają i szybko się zużywają, więc nie ma co zakładać SKF po 20 zł, bo te po 10 wytrzymają może 100 km mniej :>.Na wstępie radzę tylko sprawdzić czy nie miesza Ci się woda z olejem i czy nie masz wyrobionych rowków w koszu przez tarcze. Jak są rowki to będzie Ci ciągnąć go na biegu, a luz wrzucisz jak go wkręcisz na wyższe obroty, a woda z olejem to prawdopodobnie pompa wody No i przeczyść chłodnicę, bo dosyć szybko się zapycha i nie ma tego studzenia. Uważaj na wszystkie czujniki (świateł stop, temp wody itd), bo łatwo uszkodzić, a są drogie. Jak Ci pójdzie klamka sprzęgła to po lekkim tuningu pasuje od MZ ETZ 250. W sumie za bardzo się i tak rozpisałem i jak byś coś potrzebował zapraszam na PW.
PS: Dobra cena
|
|
04-03-2014 22:04:37 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|