Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Wymiana pierścieni i tłoka - szlif cylindra PYTANIE
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Liczba postów: 2,755
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Wymiana pierścieni i tłoka - szlif cylindra PYTANIE
Zależy jak duży przebieg tulei bez szlifu. Ja tak jak pisałem miałem praktycznie czyściutką tuleje, ale swój przebieg miała. Na czas dotarcia było ładnie. Ale jak póóóóźniej już po dotarciu pod koniec żywota, w dzień zatarcia ledwo na trójce się toczył. Jak po zatarciu rozebrałem cylek to zobaczyłem, że kompresja spierdzielała po bokach jak głupia. Z jednej albo i nawet dwóch stron tłok poniżej pierścieni był opalony.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
01-03-2014 05:33:47 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Wymiana pierścieni i tłoka - szlif cylindra PYTANIE - Quake96 - 01-03-2014 05:33:47
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|