Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wymiana pierścieni i tłoka - szlif cylindra PYTANIE
Autor Wiadomość
Quake96 Offline
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,790
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #11
RE: Wymiana pierścieni i tłoka - szlif cylindra PYTANIE
(28-02-2014 19:15:50)maziak1970 napisał(a):  wątpię,żeby cylinder nie był zużyty po tylu latach jeśli pierścienie się zużywają to tuleja raczej też to jest nieprawdopodobne daj może foty tulei tego cylindra i tłok to oszacujemy,bo tak w zgaduj zgadula nic nie zrobimy ja przez takie swoje oszczędzanie tak samo zmieniłem tylko tlok a cylinder stary i tak za przeproszeniem g*wno to dało,bo po 2 latach musiałem zmienić cały zestaw i to była słuszna decyzja

Dobrze gada, polać mu! Też kiedyś robiłem "remont" Ogara i miałem podobny przypadek. Cylinder bez rys, nominał. Wymieniłem tylko tłok i pierścienie i owszem poprawa była, ale tylko na czas dotarcia. Po dotarciu kompresja drastycznie spadła i znów ledwo jechał na trzecim biegu. A wszystko przez przebieg cylindra. Moim zdaniem szlif to podstawa w takim przypadku Wink

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
01-03-2014 02:19:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Wymiana pierścieni i tłoka - szlif cylindra PYTANIE - Quake96 - 01-03-2014 02:19:16




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Zarejestrowanie ogara na ...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 21:08:28
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 39
Jubilat 2 i Uniwerasl
Ostatni post: grzesbmw
Dzisiaj 17:46:41
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 30
Stajnia Bola
Ostatni post: NoSeLatamTrochu
Dzisiaj 13:58:00
» Odpowiedzi: 41
» Wyświetleń: 11298
Koła 19 cali Aluminiowa o...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 08:59:44
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 1228
kupię magneto do silnika ...
Ostatni post: zmd-52
Wczoraj 23:08:01
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 390
Czy malować koła na prosz...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 21:24:11
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 2606
Manetki gazu i sprzęgła
Ostatni post: romek
Wczoraj 10:18:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 783
Klamki Romet Kadet
Ostatni post: RobertRG
Wczoraj 03:07:14
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 97
Kolekcja rometów
Ostatni post: grzesbmw
16-12-2025 22:43:04
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 135
Wał 023 pełny czy orginal
Ostatni post: grz3513k
16-12-2025 02:38:53
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 381
Cześć wszystkim
Ostatni post: grzesbmw
15-12-2025 23:22:04
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 133
Czyżby T-3 nie istniał?
Ostatni post: Alenia232
15-12-2025 21:38:30
» Odpowiedzi: 64
» Wyświetleń: 52480
opona - stomil czy współc...
Ostatni post: Bob_Harley
15-12-2025 21:01:25
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 337
Jakie gwintowniki/narzynk...
Ostatni post: Piotrekdriver1
15-12-2025 14:26:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 381
Gdańska Jawa Babetta 210
Ostatni post: buras_tft
15-12-2025 01:11:56
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 1348

Reklama