Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wymiana pierścieni i tłoka - szlif cylindra PYTANIE
Autor Wiadomość
Quake96 Offline
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,790
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #11
RE: Wymiana pierścieni i tłoka - szlif cylindra PYTANIE
(28-02-2014 19:15:50)maziak1970 napisał(a):  wątpię,żeby cylinder nie był zużyty po tylu latach jeśli pierścienie się zużywają to tuleja raczej też to jest nieprawdopodobne daj może foty tulei tego cylindra i tłok to oszacujemy,bo tak w zgaduj zgadula nic nie zrobimy ja przez takie swoje oszczędzanie tak samo zmieniłem tylko tlok a cylinder stary i tak za przeproszeniem g*wno to dało,bo po 2 latach musiałem zmienić cały zestaw i to była słuszna decyzja

Dobrze gada, polać mu! Też kiedyś robiłem "remont" Ogara i miałem podobny przypadek. Cylinder bez rys, nominał. Wymieniłem tylko tłok i pierścienie i owszem poprawa była, ale tylko na czas dotarcia. Po dotarciu kompresja drastycznie spadła i znów ledwo jechał na trzecim biegu. A wszystko przez przebieg cylindra. Moim zdaniem szlif to podstawa w takim przypadku Wink

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
01-03-2014 02:19:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Wymiana pierścieni i tłoka - szlif cylindra PYTANIE - Quake96 - 01-03-2014 02:19:16




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Moja nowa dojazdówka (Oga...
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 02:45:03
» Odpowiedzi: 81
» Wyświetleń: 6529
Siedzenia romet
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
Dzisiaj 01:38:36
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 10
Ogar 200 Romka '84
Ostatni post: romek
Dzisiaj 01:18:02
» Odpowiedzi: 128
» Wyświetleń: 29550
Wysoki wzrost a Romet 237...
Ostatni post: grissley
Wczoraj 16:03:22
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 469
Biała karta Romet kadet
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 10:36:51
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 280
Silnik Kadet 110 Automati...
Ostatni post: bing17
31-10-2025 10:22:24
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 100
Luzy na kole wigry 2
Ostatni post: RometW
30-10-2025 23:08:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 120
Dezamet 027 sprzęgło klow...
Ostatni post: ko_sa
30-10-2025 21:28:23
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 111
zawieszenie od motoroweru...
Ostatni post: romek
30-10-2025 13:17:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 174
Polo Lux 75
Ostatni post: Wojtas29
30-10-2025 10:50:32
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 1239
zawieszenie do wigry
Ostatni post: Wojtas29
29-10-2025 20:41:14
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 145
Wartość siodełka zzr
Ostatni post: Wojtas29
29-10-2025 20:32:19
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 216
Renowacja trzech rowerów ...
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
29-10-2025 00:13:04
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1193
Pęknięty karter
Ostatni post: Szczepan
28-10-2025 15:59:24
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 396
Kupię ramę WSK 175.
Ostatni post: Elektronik
28-10-2025 15:19:00
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 247

Reklama