Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Wymiana pierścieni i tłoka - szlif cylindra PYTANIE
|
Autor |
Wiadomość |
distore
Nowy

Liczba postów: 21
Imię: tomasz
Skąd: Warszawa
Pojazd: Romet Pony
|
Wymiana pierścieni i tłoka - szlif cylindra PYTANIE
Witam, mam pytanie związane z silnikiem dezamet 023 od motorynki. Zmierzyłem kompresje w cylindrze wyniosła ona 6.5bar, z tego co kojarzę powinna być ok.7-9bar, czyli jest troszkę za słaba, tak? Zdemontowałem głowicę i cylinder, tłok miał sporo nagaru na górze, cylinder ma średnicę 38mm czyli nominalną. Moje pytanie do Was jest następujące - co zrobić, co się najbardziej opłaca i będzie najlepsze dla silnika aby podnieść kompresję?
1. Zmontować to na starym tłoku i pierścionkach,
2. Wymienić tłok i pierścienie na nominał,
3. Wymienić pierścienie i tłok na 1 szlif i szlifować cylinder,
4. Inne rozwiązania.
Z góry dzięki za pomoc, bo to mój pierwszy rozebrany silniczek  Pozdrawiam Tomasz.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-02-2014 22:13:44 przez distore.)
|
|
27-02-2014 22:12:22 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
Wymiana pierścieni i tłoka - szlif cylindra PYTANIE - distore - 27-02-2014 22:12:22
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|