Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
|
Autor |
Wiadomość |
janusz94
Rezonator
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/nowy.png)
Liczba postów: 65
Imię: Janusz
Skąd: wlkp
Pojazd: Inny
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Na zasilaniach i komorze korbowej powinno sie robić flow czyli wyrównać papierem wodnym 400 i na tym koniec. Wypolerować na lusterko to można gardziel gaźnika i przepustnice i ostatecznie jeszcze dolot.
Ale tak jak wcześniej wspomniano to te wszystkie polerki kanałów w sumie nie są odczówalne w żaden sposób. A dlaczego nie są? Odpowiedź jest bardzo prosta, te zabiegi prowadzą do bardzo małych zmian mocy rzędu ułamka procenta mocy wię nie jesteśmy w stanie tego zauważyć w takich pojemnościach.
Jak ktoś chce zaobserwować co to daje na plus jak i na minus to niech wypileruje kanały dolotowe w głowicy auta i spróbuje zapalić zimny silnik na mrozie to sie bardzo szybko dowie ![Tongue Tongue](images/smilies/tongue.gif)
A wracając do tematu to skrzynia wygląda dość ciekawie, nie powiem że nie. Ale odrazu nasówa mi się jedno pytanie, dlaczego zdecydowaliście takjakby przekroić tryb na dwa równoległe? Bo chyba dałoby rade normalnie zrobić kołńieżyk do wodzika obok trybu tak jak seryjnie było. Chyba że się jednak nie dało ze względu na ilość miejsca.
|
|
19-02-2014 17:15:10 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - janusz94 - 19-02-2014 17:15:10
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|