Motorynka AM6
|
Autor |
Wiadomość |
lincoln_88
Uczeń
Liczba postów: 258
Imię: Michał
Skąd: Pilawa
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Motorynka AM6
Hmm. No fakt faktem, że trzeba mieć ograniczone zaufanie, ale teoretycznie jadąc prosto nieważne na czym no nie da się wywalić. No nie wiem jak by się zachowywała na zakrętach. Szczerze, może i już bym odpuścił, ale co mnie motywuje, to to, że zakładają nawet silniki od MZ 250 i się nie boją jeździć po 80-100 km/h A co do tego Twojego silnika: ile kosztuje, ile ma biegów, jak z częściami i jego awaryjnością?
Kurde. Mam ogara i motorynke w garażu i poszedłem tak popatrzyłem. No motorynka wygląda tak śmiesznie i zabawnie, jednak teraz tak pomyślałem: nawet jadąc 80 po drodze wystarczy mały ruch i albo koło mi zacznie latać, albo się najprościej wy*ebie. Kolega też mi pokazał, że motorynka ma mniejsze koła, więc wykonuje znacznie więcej obrotów koło, a ja też nie chcę co 500 km wymieniać łożysk. Jak ktoś pisał po przeliczeniu wywnioskowałem, że motorynka praktycznie trzyma przód z tyłem za pomocą wzmocnienia na którym jest zbiornik i jak bym obciążył bardziej środek i nawet zrobił od spodu konstrukcję, to po dupie by dostawała główka ramy. Chyba jednak swój projekt przeniosę na ogara, a on by wtedy nie wyglądał tak głupio i można 2 osoby zabrać i też ogar sam w sobie ma wzmocnienie ramy po środku. Widzę w motorynce teraz więcej wad niż zalet.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-02-2014 20:58:59 przez lincoln_88.)
|
|
10-02-2014 20:09:33 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Motorynka AM6 - lincoln_88 - 10-02-2014 20:09:33
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|