Motorynka AM6
|
Autor |
Wiadomość |
Conqeror
Praktykant
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/praktykant.png)
Liczba postów: 354
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
|
RE: Motorynka AM6
Samo wstawienie cylindra może nic nie dać bez odpwiedniego osprzętu i regualcji.
Więc skoro ma cylinder 80cm3 i gaźnik 17,5 to i tak jest to wielki huk bo tu powinien byc gaźnik minimum 21mm. Dodajmy że to nie jest zwykly cylinder tylko 5 płuk. Zapewne wydechu też nie zmienił więc mógł zyskać co najwyżej moment obrotowy, ale prędkość - obroty się nie zmienią.
To tak jak ja w 019 70cm3 dałem gaźnik gm12f a potem przeskakiwałem na 16 i 19mm. Róznica była za każdym razem odczuwalna w przyśpieszeniu i delikatnie w prędkości.
Zresztą ci pokarze jak ta 80tka chodziła :
http://www.youtube.com/watch?v=ku0Gj9wgaYc
Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp
Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-02-2014 19:42:08 przez Conqeror.)
|
|
10-02-2014 19:39:31 |
|
1 osoba postawiła piwo Conqeror za ten post:1 osoba postawiła piwo Conqeror za ten post.
theogarowiec (02-11-2014)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Motorynka AM6 - Conqeror - 10-02-2014 19:39:31
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|