Motorynka AM6
|
Autor |
Wiadomość |
lincoln_88
Uczeń
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/uczen.png)
Liczba postów: 258
Imię: Michał
Skąd: Pilawa
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Motorynka AM6
Ja jestem w ogóle przeciwny tuningowi AM6. Kiedyś byłem mocno napalony, ale po pewnym incydencie u kolegi w silniku i po tym, że seryjnym go objeżdżałem praktycznie (z tym, że on miał większego maxa) to mi przeszło. Spalanie to nie wiem. AM6 może pali i więcej, ale ja mówię na swoim przykładzie, gdzie mam crossa, którym jeżdżę w terenie, bo początkowo (do 60 km/h, nie szybciej) i praktycznie w trasie wychodziło mi 4l/100. I też napisałeś, że miałeś 80-tke, która zjadała RS 50. Ja powiem tak: Nie wierze w wymianę samego cylindra, po której ma niby przybyć 10 koni, a nic nie zmieniłem. Pojemność jest ta sama itd. Kolega ma RS-ke to go objadę na starcie, a potem on już ma mnie, bo ma inne przełożenie. Inny kolega na SM też ma jakąś Apke, ale pomimo tego, że ma tam wsadzone super 80 itd, to gaźnik ma 17.5mm (a seria ma 16) i nadal ten motocykl nie jedzie. Ja jestem nastawiony na AM6, bo jak pisałem, wiem czego się spodziewać, wiem, że mam na okolicy części no i właściwie ten silnik jest produkowany do dziś, czyli mogę się sugerować tym, że skoro jest nadal robiony, musi być naprawdę dobry. I też co do spalania: ja mam swój przelicznik: leję do pełna, jadę gdzieś i patrze, do której jeździłem. No szczerze spalanie mnie akurat nie interesuje.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-02-2014 17:36:08 przez lincoln_88.)
|
|
10-02-2014 17:35:44 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Motorynka AM6 - lincoln_88 - 10-02-2014 17:35:44
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|