| 
		
	 
		
			| 
					Charper składa charta czyli po trupach do celu
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| charper   detyfusan
 
  
 
   Liczba postów: 2,027
 Imię: Wojtek
 Skąd: ze wsi
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Charper składa charta czyli po trupach do celu 
 
				Rozwiązałem problem z ładowaniem, miałem żarówkę 6V 15/15W i dlatego mimo poprawnego podłączenia zjadało mi prąd z akumulatora mimo, że obie cewki na średnich obrotach bez obciążenia daja 50V. Po wykręceniu tylnej żarówki i uruchomieniu silnika miernik przytknięty do klem akumulatora pokazywał coraz wyższe wartości, więc ładuje dość szybko. Wniosek: trza zastosować żarówkę jak w oryginale czyli 6V 21/5W. Zgadza się?
 Druga sprawa: czytałem dziś, że jeśli chce się połączyć plusowe przewody wychodzące z cewek ładowania w jeden (tak mam zrobione za radą któregoś z forumowiczów) to mogę to zrobić dopiero za mostkami prostowniczymi, jaśniej mówiąc powinienem zastosować osobne mostki prostownicze dla każdej cewki. Prawda to?
 
 Trzecia sprawa: Nie chcę przeładowywać akumulatora. Na stacyjce w pozycji pierwszej działają mi światła zasilane z akumulatora, ale mam wyłączone ładowanie. W pozycji drugiej mam i światła i ładowanie, więc w razie czego ładowanie mogę włączać i wyłączać. Tylko przydałby mi się jakiś niewielki miernik, albo coś innego, dzięki któremu wiedziałbym kiedy to ładowanie włączać a kiedy wyłączać. Możecie coś polecić?
 |  |  
	| 10-02-2014 11:30:59 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
| Wiadomości w tym wątku |  
| RE: Charper składa charta czyli po trupach do celu -  charper - 10-02-2014 11:30:59 |  
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |