Motorynka AM6
|
Autor |
Wiadomość |
lincoln_88
Uczeń

Liczba postów: 258
Imię: Michał
Skąd: Pilawa
Pojazd: Romet Ogar 205
|
Motorynka AM6
Witam. Zapewne wielu z was uważa, że mnie popie*doliło, ale może i ma rację. Ostatnio zakupiłem motorynkę i jestem z niej niezmiernie szczęśliwy, ale, że ja jako syn mechanika mam mało wrażeń w życiu wpadłem na "genialny pomysł". Chciałbym włożyć silnik AM6 do motorynki, a co więcej, później ją zarejestrować (żeby przeszła przegląd itp). Silnik nie jest taki duży, a wręcz taki sam jak 023 z tym, że ma chłodnicę. Pomysł narodził się, gdy obejrzałem filmiki z motorynkami z silnikami od MZ 250 czy WSK 125. Teraz moje pytania odnośnie tego projektu:
- Czy przejdę przegląd?
- Czy motorynka nie rozleci się przy 100 km/h ?
- Co z oponami, bo defakto holowano mnie kiedyś (ja na motorynce) z prędkością 80 km/h, ale miałem pewne obawy.
- Ew jakie przełożenia założyć? Dla informacji w Rieju RR 50 (coross z AM6) mam 11/52, koła 18 i 21 i leci 80 km/h (przełożenie na moc).
- Czy da radę wyskalować i założyć licznik np. od WSK do 140 czy od czegoś innego do 100?
- Czy przy takim silniku dawać dyfuzor, czy zostawić seryjny tłumik?
- Co powzmacniać? ( ramę na pewno, z tym, że nie wiem dokładnie w jakich miejscach i brat mówi, żeby tylny wahacz, ale nie widzę potrzeby)
- Tylny hamulec zostawił bym bębnowy, ale na przód zastanawiam się nad tarczowym (nigdy przedni bębnowy mi nie działał w zwykłych ogarach, więc nie mam do nich zaufania, tym bardziej, że pojazd nie będzie jeździł 50 km/h).
Cena teoretycznie nie gra roli, bo wiem, że muszę się na jakies min 1000 zł nastawiać, bo silnik z osprzętem ~600zł + papier.
|
|
09-02-2014 23:08:44 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|