Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Chart] TŁUSTO zapłon iskrownik + stan zębatek
Autor Wiadomość
Kawka Offline
W trakcie remontu Charcicy
*


Liczba postów: 78
Imię: Piotrek
Skąd: z zaskoczenia
Pojazd: Romet Chart
Post: #1
TŁUSTO zapłon iskrownik + stan zębatek
Witajcie Smile

Po długiej przerwie bez pisania i jazdy postanowiłem pogrzebać w charciątku.

Po jeździe nie chciał ruszyć i tak go zostawiłem. (opis w innym temacie)

Ostatnio wyczyszczony został gaźnik, cylek, kolanko, wydech, kranik. Uszczelnione wszystko.

Zrobiłem nową mieszankę coś około 1:40 bo nie wiedziałem ile mam dokładnie w baku.
Iskra w świecy biało niebieska...

Nalałem trochę pod świecę, dokręciłem. Odpaliłem... Zagadał, dodałem gazu i pyrknął i znowu zgasł, potem nie dawał już rady ale gaźnik podregulowałem aby dłużej pyrkał. Może jednak skuszę się na filtr gąbkowy bo normalny muli przez te połączenia.

Świeca nie zalana, lekko czarny osad ale mało - coś spaliło więc nie jest tragicznie.

Postanowiłem odkręcić wreszcie pokrywę i po godzinie mocowania się ze śrubką od kopki zastałem taki widok (troche z brudu przeczyszczone)



Może dobrze nie widać ale jest tam tłusto, trochę brudu naleciało bo nie było uszczelki. Z cewek patyczkiem do uszu też nasączyło się śladowo jakimś olejem.
Niby na tym zagadał ale boje się, że pójdę kiedyś z dymem Tongue

Co z tym fantem zrobić?
Musze dokupić baterię do miernika aby zrobić pomiary. Warto to ratować? Czy wydatki się szykują?
Moja charcica jest na 12V

Oraz jeszcze jedno pytanie: Czy niedługo przyjdzie czas na wymianę zębatek od łańcucha?





Pozdrawiam Big Grin
07-02-2014 22:37:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
TŁUSTO zapłon iskrownik + stan zębatek - Kawka - 07-02-2014 22:37:28




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Czemu 14MC uchodzi za zły...
Ostatni post: kaziq
Dzisiaj 12:37:01
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 269
[S] Sprzedam Rometa Z150
Ostatni post: MZtkowicz
Dzisiaj 09:53:29
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 405
Zblokowany silnik
Ostatni post: Merfix
Dzisiaj 00:17:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 206
Kupię dokumenty do komara
Ostatni post: Merfix
Dzisiaj 00:12:09
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 58
Remont
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 22:14:06
» Odpowiedzi: 34
» Wyświetleń: 2723
Ogar 200 naprawa
Ostatni post: Perkoz1984
Wczoraj 20:13:22
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 52
Zlecę mały remont
Ostatni post: marcin1479
Wczoraj 19:50:27
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 202
Prostowanie napięcia 12V ...
Ostatni post: Thomassino
Wczoraj 16:10:43
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 157
Romet 50-t-1 1982r.
Ostatni post: Jarek_i_romet
Wczoraj 14:10:49
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 717
Odnawianie części rowerow...
Ostatni post: Karli1088
Wczoraj 00:27:35
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 24158
Ogar 205 1987
Ostatni post: grz3513k
Wczoraj 00:26:25
» Odpowiedzi: 58
» Wyświetleń: 7221
Wigry 2 1976 - Remont woj...
Ostatni post: usertm
20-08-2025 23:09:34
» Odpowiedzi: 40
» Wyświetleń: 7671
Komar 2351 + wyjaśnienie ...
Ostatni post: MacRoial
20-08-2025 22:22:02
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 295
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: łogór 200
20-08-2025 00:46:09
» Odpowiedzi: 227
» Wyświetleń: 18127
inne gaźniki
Ostatni post: Dinozaur
19-08-2025 12:34:56
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 3703

Reklama