| 
		
	 
		
			| 
					Jak przystosować komara do codziennej jazdy?
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| stqc   Moderator
 
   
 
   Liczba postów: 3,748
 Imię: Maciek
 Skąd: Mazury
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Jak przystosować komara do codziennej jazdy? 
 
				Ja powiem tak, można zrobić remont na dobrych częściach ZMD, ale niektóre części można zapożyczyć od innych MOTO aby lepiej sprawował się romet, a więc tak można zmienić: 
*Korbowód dać od Sendy, jest on wiele twardszy i lepszy niż seria i posiada łożysko igiełkowe na sworzeń tłoka 
*Tłok od Hony MB, ma on cieńsze pierścienie, przez co mniej się grzeje i myślę że zmniejszy się zużycie silnika poprostu wolniej będzie się zużywać 
*Szlif cylindra niestety trzeba zrobić, najlepiej aby był to cylek ZMD 
*Gaźnik jak chcesz to jakiś może markowy np. Dellorto SHA 14/12 dla pewnego użytkownika tego forum palił on ok 1,5L/100km więc malutko bardzo. 
Reszte części to ZMD w idealnym stanie zdystansować to co trzeba i taki silnik polata sporoooo km. 
Łożyska to też jakieś dobre np. SKF, FAG, KOYO, simerigni można dać CORTECO, uszczelki to nie dawać CHIŃSKICH bo będą ciekły, lecz kupić GAMBIT/KLINGIERYT lub dorwać oryginalne uszcelki i napewno będzie lepiej niż na CHIŃSKI, stosuj dobre oleje i silnik powinien sporo polatać   xyz
 |  |  
	| 31-01-2014 20:49:48 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
| Wiadomości w tym wątku |  
| RE: Jak przystosować komara do codziennej jazdy? -  stqc - 31-01-2014 20:49:48 |  
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |