Jak przystosować komara do codziennej jazdy?
|
Autor |
Wiadomość |
stqc
Moderator
Liczba postów: 3,747
Imię: Maciek
Skąd: Mikołajki NMR
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Jak przystosować komara do codziennej jazdy?
Ja powiem tak, można zrobić remont na dobrych częściach ZMD, ale niektóre części można zapożyczyć od innych MOTO aby lepiej sprawował się romet, a więc tak można zmienić:
*Korbowód dać od Sendy, jest on wiele twardszy i lepszy niż seria i posiada łożysko igiełkowe na sworzeń tłoka
*Tłok od Hony MB, ma on cieńsze pierścienie, przez co mniej się grzeje i myślę że zmniejszy się zużycie silnika poprostu wolniej będzie się zużywać
*Szlif cylindra niestety trzeba zrobić, najlepiej aby był to cylek ZMD
*Gaźnik jak chcesz to jakiś może markowy np. Dellorto SHA 14/12 dla pewnego użytkownika tego forum palił on ok 1,5L/100km więc malutko bardzo.
Reszte części to ZMD w idealnym stanie zdystansować to co trzeba i taki silnik polata sporoooo km.
Łożyska to też jakieś dobre np. SKF, FAG, KOYO, simerigni można dać CORTECO, uszczelki to nie dawać CHIŃSKICH bo będą ciekły, lecz kupić GAMBIT/KLINGIERYT lub dorwać oryginalne uszcelki i napewno będzie lepiej niż na CHIŃSKI, stosuj dobre oleje i silnik powinien sporo polatać
xyz
|
|
31-01-2014 20:49:48 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Jak przystosować komara do codziennej jazdy? - stqc - 31-01-2014 20:49:48
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|