Ogar 200 - Chopper
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Ogar 200 - Chopper
No jest multum, ale 99% z silnikami 223, WSK i komarków. Ten 1% to silniki 139FMB.
Co do silnika, dzisiaj właśnie do mnie dotarł! Fotki dopiero jutro, bo dziś już 12 w nocy i nie mam dostępu do aparatu.
Silnik okazał się nie być 139FMB tylko 154FMH. Jak czytając Ruskie strony, teoretycznie jest to silnik z biegiem wstecznym i pojemnością 125ccm (mam nadzieję że wstecznego tutaj nie ma! Chodź jak będzie to trudno!)
Co do mnie dotarło?? Sam silnik kompletny, gaźnik którego miało nie być (brak iglicy, przepustnicy, nakrętki), kruciedz, komplet uszczelek do silnika, kopka, dźwignia biegów, czujnik biegów (brak niestety do niego elektroniki, o ile nie jest ona w liczniku bo się jeszcze nie znam), przerywacz kierunków (pisze na nim 2x10W to wnioskuję że to to), chyba regulator napięcia lub mostek (są 2 wsuwki i jest 2 nakrętki a całość okrągła i ma na sobie gumę), cewka zapłonowa i to chyba na tyle.
Zębatka ma 16z. (ale jest raczej już do wymiany, co pokazuje że silnik ma na pewno trochę przebiegu)
Jutro biorę się za ściąganie głowicy i cylindra w celu sprawdzenia luzów na tłoku oraz luzów na wale. Być może silnik rozbiorę do zera. Ale jeszcze się nad tym zastanawiam. Uszczelki mam, a sprawdzić jego dokładny stan bardzo bym chciał, oraz sprawdzić jak ten silnik wygląda w środku.
Będę jeszcze teraz szukał poradników do rozbierania tego silnika i ustawiania rozrządu oraz zaworów. Jeżeli ktoś ma dobry poradnik, to proszę go tutaj wkleić. Każdy sądzę że się przyda. Czy Wideło czy TXT.
China is POWER!!!
|
|
29-01-2014 02:11:25 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ogar 200 - Chopper - Boszu - 29-01-2014 02:11:25
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 27 gości
|
|