czy ten cylinder będzie pasował ?
|
Autor |
Wiadomość |
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: czy ten cylinder będzie pasował ?
(27-01-2014 22:44:10)krzysiu1505 napisał(a): (27-01-2014 20:59:23)kanilox napisał(a): (27-01-2014 20:48:43)krzysiu1505 napisał(a): (27-01-2014 20:39:48)romeciak napisał(a): A przełożenie 13/35 , cylek od 019, tłumik z kolankiem od simsona , gaźnik 13gmf , dużo by dało na prędkości i mocy ?
Cylinder od 019 sprawi że wał szybko padnie. Przełożenie coś da, będzie jechać szybciej. Gaźnik gm13f da to, że silnik będzie rozwijał taką moc, jak seryjne 019
Co ma cylinder 019 do wału? Chyba coś ci się pomieszało.
To, że 019 jest mocniejszy(a założenie cylindra od 019 dodaje 023 mocy), i ma wał solidniejszy niż 023. Wał od 023 nie jest przewidziany pod taką moc
To że 019 jest mocniejszy to nie wina cylindra i założenie cylindra od 019 do 023 nie dodaje mocy. Wał od 023 jest solidniejszy? Czy ja wiem, na pewno ma lepszy kształt przeciwwag.
Składałem silnik i miałem okazje bardzo dokładnie porównać cylinder 019 do cylindrów 023, pomierzyłem wszystkie kanały, robiłem odciski na papierze i doszedłem do wniosku że te cylindry są takie same a nawet jeden z cylindrów z 023 ma jest lepszy od tego z 019 bo miał dolotowy na 15mm oryginalnie i bardziej prostokątne kanały.
A większa moc silnika 019 (Rometa 50-t-1) bierze się od innego kształtu wału, innego kształtu komory korbowej, gaźnika gm13, grubszego kolanka i lepszego tłumika.
|
|
28-01-2014 15:29:08 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: czy ten cylinder będzie pasował ? - Kanilox - 28-01-2014 15:29:08
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|