Miałem calibre,kupiłem w 2008 sprowadzoną z Niemiec,dałem 3800 plus opłaty 1500.Stan igła,oryginał,środek jak nowy,blacharsko jak w oplu nadkola tył i dziurka w masce.Reszta blachy jak z fabryki,nawet nie była bita tylko przytarte drzwi na których była zaprawka.Drogi trzymała się elegancko,silnik 8v 115 km(bezkolizyjny). spokojnie dawał rade,gazu oczywiście nie było,leciałem nią 200km/h więcej się bałem.Sprzedałem ją po roku bo padł silnik(zalany doktorem był)Jedyny minus to lampy przednie oryginalne które świecą jak w komarze Ogólnie znowu myślę o zakupie calibry za 1500-2000 i o zrobieniu kapitalki(blacha,lakier,zawieszenie,silnik)mechanicznie zmieści się zrobić prawie wszystko za 3000 robiąc to samemu,blacharkę i lakierowanie też zrobię sam.
Fiat coupe gorszy trup niż calibra nawet blacharsko,części drogie jedynie z wyglądu fajny.
Ewentualnie polecam jeszcze audi 80 cupe w b3(blacha ocynk) koszt kapitalki mechaniczne też koło 2000-3000.
Fotka mojej cali
Po po 7 latach i 20 benzyniakach kupiłem diesla
I NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIE
BMW E32
CIVIC EJ9
Komar 2350 w trakcie kompletowania
Ogar 200 w całości do remontu
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.