Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
|
Autor |
Wiadomość |
janusz94
Rezonator
Liczba postów: 65
Imię: Janusz
Skąd: wlkp
Pojazd: Inny
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
No macie napewno racje ale jest jedno ale
Jeśli silnik ma mieć bardzo wysoką moc to wylot musi też być duży a to po to żeby rozszerzanie się wydechu zaczynało się już na kanale wydechowym o około 1* i wtedy łączy sie to niejako z kolankiem którego kąt raczej nigdy nie jest mniejszy od 1* powoduje to wtedy wyższe doładowanie w rezonansie ale tak jak wcześniej napisaliście powoduje również spadek momentu, szczególnie w niskich obrotach.
A i takie małe wtrącenie co do kwestii silników 125cc. To że w 125cc kanały nie są wcale jakiejśc dużej średnicy to nic dziwnego bo wiekszość jednostek 125cc nie są jakoś bardzo wysilone. Trzebaby wziąć do takiego porównania jakąś jednostke o dużym stopniu wysilenia np: YZ125 która jest już dość poważnym sprzętem i silnik ma duży stopień wysilenia. Tam wylot napewno też będzie większy niż w innych silnikach o dużo mniejszej mocy.
Jak dla mnie oba tory są poprawne i powinny być stosowane w taki sposób aby osiągnąć pożądany przez użytkownika danego silnika efekt.
Podoba mi sie też to że można tutaj z kulturą porozmawiać i przeanalizować problemy a nie jak na innych forach odrazu jedzie jeden po drugim i nie można przedstawić nawet swojego zdania I oby tak dalej panowie
|
|
14-01-2014 20:43:59 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - janusz94 - 14-01-2014 20:43:59
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 12 gości
|
|