| 
		
	 
		
			| 
					Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| plusminus   Technik
 
  
 
   Liczba postów: 1,003
 Imię: Iwo
 Skąd: Lubelskie
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień 
 
				Zbyt wcześnie się pochwaliłem tym wykresem z hamowni. Jest zbyt duża rozbieżność momentów dla różnych pojazdów z tym cylindrem, żeby wykonać wykres trakcyjny dla Twojego pojazdu. Ewentualnie mogę policzyć Prędkości na poszczególnych biegach dla wybranych obrotów. Jeśli miałbym oceniać sam pomysł skrzyni, to bieg trzeci w charcie ma przełożenie 1.04, jest biegiem bezpośrednim, którego nie zmienisz. Przełożenia czwartego biegu jaki chcesz zrobić wynosi 0,8, wiec jest już nadbiegiem. Projektujący skrzynie biegów dałby taki bieg, aby silnik mniej spalał, ale już nie przyspieszał na takim biegu. Wszystko zależne teraz jest od przełożenia ig jakie dasz. Z moich uwag powiem tyle, że 0,8 nie jest dobrym wyborem. Najlepiej jakby to była liczba z dużą wielokrotnością. Inaczej koła zębate będą się szybciej zużywały.
			 "Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????
 
 To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."
 
 Moje BP
 |  |  
	| 12-01-2014 20:29:52 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
| Wiadomości w tym wątku |  
| RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień -  plusminus - 12-01-2014 20:29:52 |  
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |