Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Jak osiągnąć bezawaryjność?
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Jak osiągnąć bezawaryjność?
(10-01-2014 20:10:40)kondzio310 napisał(a): (10-01-2014 18:25:51)krzysiu1505 napisał(a): (09-01-2014 21:33:38)kondzio310 napisał(a): -Skrócić kolanko, tak żeby do tłumika wchodziło 3-4 cm
- Dysze w gaźnika dać 68,38
- Rozpiłowac króciec do kształtu wylotu gaźnika, jak jest zablokowany króciec jest taka małą okrągła dziurka a powinna mieć taki Trapez w sumie,
I to tyle, a co do spalania na odblokowany to nie prawda że 2 razy tyle co Chart, jak jest dobrze gaźnik wyregulowany i uszczelniony to te max 3,5 litra spali
Króćca nie opłaca się piłować bo można go zniszczyć, lepiej od razu kupić nowy(cena koło 25 złotych polskich). A poza tym po tych przeróbkach zwiększy się tylko moc. Aby zwiększyć prędkość należy kupić zębatkę 13 zębów, wtedy na zdrowym silniku ogar będzie osiągał ok 65-70 km/h
P.S To wszystko było już na forum ze sto razy jak nie więcej
Kto zniszczy to zniszczy, po co wydawać niepotrzebnie pieniądze jeśli może coś zrobić za darmo w prosty sposób, ? Jak ktoś woli kupić jego sprawa, tak samo można zrobić z kolankiem po co ucinać stare jeśli można kupić nowe krótkie
Bardziej opłaca się od przerabiania, sprzedać oryginalny blokowany za 30-40zł. I za 10zł kupić używany odblokowany.
O ile, jeszcze są ci maniacy, co skupują oryginalne blokowane krudźce po kosmicznych cenach.
|
|
11-01-2014 13:35:58 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Jak osiągnąć bezawaryjność? - Boszu - 11-01-2014 13:35:58
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|