Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Jak osiągnąć bezawaryjność?
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Jak osiągnąć bezawaryjność?
Ja daję odpowiedź tylko na pytanie tytułowe... (nie chce mi się czytać i uczestniczyć w kolejnej kłótni co jest lepsze)
A odpowiedź na pytanie "Jak osiągnąć bezawaryjność" brzmi:
W ogóle nie jeździć.
Bo nie ma motoroweru, który z czasem i kilometrami nie uległ by awarii! Można co najwyżej, zapobiec częstym awariom, i ograniczyć ich częstotliwość zakładając Dobre części, oraz poprawiając fabrykę, i stosując nowoczesne rozwiązania lub inne rozwiązania.
Dla przykładu, Ogar 200 - gaźnik padło. Co zrobić?? Założyć K60B, GM12-13.
Ogar 200 - ślizgające/ciągnące sprzęgło. Co zrobić?? Zalać nowoczesny olej, kupić tarcze korkowe z Epoki.
Ogar 205 - słaba choinka. Co zrobić?? Oddać do zakładu, gdzie zostanie porządnie za hartowana! Lub wybulić sporą sumkę i zrobić nową na zamówienie.
I w taki sposób, można uzyskać bardzo małą częstotliwość awarii, do której np. ja dążę. I już częstotliwość awarii w moim Koszmarze jest bardzo mała. W porównaniu do tego, co było po kupnie.
A i dodam, że Ogar 200 po zmianie gaźnika na GM12F spala mi 2,5l na podjazdy i poniżej 2,5l w trasie. Gdzie są redukcję do 2 i 1 biegu podczas podjazdu pod górki.
Na Nowym Jikov palił mi więcej, a na mocno zużytym w przypadku mojego kolegi, to spalanie nie wiem czy z 4l nie wychodziło.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-01-2014 18:12:37 przez Boszu.)
|
|
09-01-2014 18:09:31 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Jak osiągnąć bezawaryjność? - Boszu - 09-01-2014 18:09:31
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|