Ranking silników motorowerowych
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/technik.png)
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Ranking silników motorowerowych
(18-12-2013 16:25:58)krzysiu1505 napisał(a): Właśnie, gm jest bardziej skomplikowany. Wiem, bo trochę się nim jednak bawiłem. A gdy pierwszy raz rozkręciłem jikova, zastanawiałem się, czemu to ma tak mało części
Miałem to samo wrażenie, gdy pierwszy raz rozkręcałem ten gaźnik u kumpla, gdy nie miałem jeszcze swojego takiego silnika.
A i w całym tym opisie zapomniałeś o dwóch dyszach! ![Tongue Tongue](images/smilies/tongue.gif) Sprężynce od regulacji dawki paliwa, miedzianym dizabongu który nie wiem jak się nazywa, ale po zmianie jego położenia można spie***zyć gaźnik. ![Tongue Tongue](images/smilies/tongue.gif) A ustawienie jest cholernie trudne jeżeli nie wie się jak to zrobić... Zapomniałeś tak że o uszczelce pod pokrywę pływaka... A i jeszcze zawleczka iglicy. ![Big Grin Big Grin](images/smilies/biggrin.gif)
I chyba nie napisałeś o dwóch dość ważnych podkładkach/uszczelkach śrub dysz. ![^^ ^^](images/cpun.gif) Bez których silnik "może", ale nie musi pracować nie stabilnie. I dwie śrubki pokrywki pływaka. Chyba to już wszystkie elementy które dają się rozłożyć na części pierwsze. Bo zaślepek liczył nie będę. ![Wink Wink](images/smilies/wink.gif) Bo to są już raczej elementy stałe, których się nigdy nie wyciąga.
|
|
19-12-2013 00:56:06 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ranking silników motorowerowych - Boszu - 19-12-2013 00:56:06
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|