Ranking silników motorowerowych
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Ranking silników motorowerowych
(17-12-2013 23:54:05)Wojtek3362 napisał(a): Czytanie ze zrozumieniem, napisał że w porównaniu do gm jest on skomplikowany, co jest prawdą.
Jeżeli chodzi o budowę. To wydaje mi się że GM jest trudniejszy w budowie! Ale jeżeli chodzi o regulację, to Jikov jest gaźnikiem, którego niekiedy NIE da się wyregulować! Albo jego wyregulowanie to czysty cud lub przypadek... Jedynie Nowy gaźnik daje się w miarę prosto wyregulować przez jakiś miesiąc użytkowania (jak dla mnie, ok. 700km??)
(17-12-2013 23:38:31)kartofel napisał(a): JIKOV 2917 PSb jest tak prosty, że nawet śruby regulacji paliwa z powietrzem nie ma tylko trzeba iglice przestawiać.
Ale na Iglicy masz AŻ 4 stopnie regulacji, (3 stopnie w GM), totalnie debilnie zrobiony pływak, który totalnie trudno wyregulować! Bo albo się wylewa, albo brakuje... Tym bardziej przy zużytych nie co gaźnikach i silnikach. Oraz podczas regulacji wolnych obrotów podnosząc/opuszczając przepustnicę, trzeba pamiętać żeby nie kręcić podczas, gdy przepustnica leży na spodzie. Tylko trzeba trzymać manetkę gazu tak, aby była uniesiona do góry! Bo inaczej szybko pozbywamy się przepustnicy i wolnych obrotów!
A GM tego problemu nie ma, bo śrubka jest po skosie, a nawet bardziej od dołu! A poziom paliwa jak się ustawi, to i tak zwykle nie braknie! A i wylewać się też nie będzie...
|
|
18-12-2013 06:12:14 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ranking silników motorowerowych - Boszu - 18-12-2013 06:12:14
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|