Chart by Janusz94
|
Autor |
Wiadomość |
janusz94
Rezonator
Liczba postów: 65
Imię: Janusz
Skąd: wlkp
Pojazd: Inny
|
RE: Chart by Janusz94
A i byłbym zapomniał zapłon też będzie zbudowany cały od nowa łącznie z magnetem.
Magneto na magnesach neodymowych.
Co do silnika 2T i turbosprężarki to paranoja i praktycznie nic to nie daje bo gdy mieszanka posiada zbyt duże ciśnienie wstępne w komorze korbowej to w momencie otwarcia okien płuczących bardzo duża jej część jest zbyt mocno odbita od ścian cylindra i wylatuje w wydech bezpowrotnie i nawet rezonans nie cofnie jej z powrotem do cylindra.
Mój silnik nie będzie najmocniejszy i to jest pewne bo niemcy budują silniki sima 130ccm a nawet widziałem ostatnio 180ccm więc 114ccm to nie szczyt możliwości.
O najsłabsze części silnika przy takim projekcie czyli wał i zapłon będzie zadbane, bo wał na dużo mocniejszej korbie będzie więc bez obaw o niego a zapłon na malutkim magnecie też będzie dawał rade więc największe problemy rozwiązane
Sprzęgło będzie przeswapowane prawdopodobnie z silnika jakiejś crosówki 125cc bo simkowe na najgrubszym dostępnym docisku i tarczach nie znosiło już mocy mojego 85cc a co dopiero 114cc na tych samych kątach rozrządu i tym samym strojeniu
Jak mi się cos jeszcze przypomni to dopisze
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-12-2013 13:20:41 przez janusz94.)
|
|
15-12-2013 13:19:13 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Chart by Janusz94 - janusz94 - 15-12-2013 13:19:13
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|