Ogar 200 - Chopper
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Ogar 200 - Chopper
(06-12-2013 22:38:17)kanilox napisał(a): Najtrudniej będzie wykonać podnóżki w taki sposób żeby się wygodnie siedziało i żeby był dostęp do hamulca i biegów.
(06-12-2013 23:04:54)bartoszek5k napisał(a): Przekładnie do biegów musiałbyś zrobić coś a`la sr50 i przedłużyć hamulec.
Z przeniesieniem lewarka biegów i hamulca problemu miał nie będę... To akurat najmniej mnie martwi... Martwi mnie natomiast właśnie, w którym miejscu faktycznie założyć podnóżki... Czy robić coś na styl jak Cruzerach... Czyli podnóżki blisko, czy coś jak na tych zdjęciach z PJ od Kubu355... Czyli podnóżki bardzo daleko. Tylko boję się właśnie, że jak chcąc dać podnóżki tak daleko, to wszystko będzie głupio wyglądać ze względu na mały silnik. Bo rama będzie musieć być aż tak długa... :/ To do robienia na sztywno, myślałem o tym. I plan jest taki, że jeżeli nie wyjdzie mi w żaden sposób w miarę dobrze z Amorkami, to wtedy tył pójdzie na sztywno... Chodź wolał bym mieć może i bardzo małą, ale amortyzację!
Druga sprawa, co raz bardziej zastanawiam się nad dołożeniem drugiej skrzyni biegów!!! Bo w przypadku jak na tych zdjęciach z PJ, to mogę śmiało dołożyć po drodze drugą skrzynię biegów, a takową posiadam od WFM! Jest ona przerobiona tak, że jest tylko sama skrzynia... (to było do takiego ciągniczka z silnikiem WSK 175 w pole)
Zrobić do tego tylko drugą dźwignię biegów, np. ręczną i zyskać nad biegi... Albo jeżeli by się dało, to zwiększyć ilość biegów w tym samym przedziale prędkości. Tylko musiał bym obliczyć przełożenia tamtej skrzyni, przełożenia tej skrzyni, przełożenia zębatek itd. I nie wiem czy temu podołam. Albo, zrobić na ślepo... Po prostu zakładając skrzynię i później zmieniając tylko zębatki na niej.
|
|
07-12-2013 11:11:13 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ogar 200 - Chopper - Boszu - 07-12-2013 11:11:13
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 17 gości
|
|