W tym miejscu należy rozwiercić króciec w górną stronę. (tak jak pokazuje strzałka)
http://imageshack.us/photo/my-images/198/2kmc.JPG
Tak to ma wyglądać od boku...
http://imageshack.us/photo/my-images/191/vhiq.jpg
Z drugiej strony należy odrobinkę podciąć gaźnik (chodź może to nie być koniecznie) tak jak wskazuje strzałka i czerwona kreska. (chyba każdy łapie o co chodzi)
http://imageshack.us/photo/my-images/18/8vx2.jpg
Przy zakładaniu, należy potem zastosować taką dużą podkładkę... W innym przypadku gaźnik może się przestawiać!
http://imageshack.us/photo/my-images/837/fb7y.jpg
Dodatkowe zdjęcia poglądowe...
http://imageshack.us/photo/my-images/440/kfws.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/607/v4j9.jpg
Więcej modyfikacji nie jest potrzebne aby założyć gaźnik GM12F do Ogara 200. Nie potrzeba innej uszczelki, wystarczy oryginalna uszczelka gaźnika Jikov oraz ustawienie gaźnika tak, aby nie było przedmuchu.
Uprzedzam jeszcze, że możecie mieć problem śrubką na której jest ta duża podkładka... Może wam to zjeżdżać, ale po przytrzymaniu i dokręceniu ma być na swoim miejscu.
I od to cała magia założenia gaźnika GM12F w Ogarze 200...
![^^ ^^](images/cpun.gif)
Mam nadzieję że nie będzie już więcej pytań takich jak:
"Jak założyłeś gaźnik komara do jawki??"
Dodam jeszcze, że silnik pracuje dużo lepiej niż na Jikov. (mowa tutaj o starym Jikov i starym GM12)
Dodatkowo:
- Łatwe przelewanie = odpalanie od kopa. Co w Jikov bywało różnie!
- Mniejsze spalanie! Z 3l spada poniżej 2,5l na 100km.
- Łatwiejsza regulacja gaźnika dzięki śrubie regulacji dawki paliwa.
- Brak wylewającego się paliwa po za gaźnik!
- Więcej miejsca po przez usunięcie rury, oraz całego oryginalnego filtra.
- Spadek mocy?? Nie odczuwalny, jeżeli jakikolwiek jest.
Zalecenia??
- Zrobić prostą osłonkę, lub zakupić osłonkę od filtra stożkowego na oryginalny filtr gaźnika. Aby podczas deszczowych dni nie dostawały się do gaźnika krople wody...
Notatka od , 15-04-2017 00:20:24
Poprawiłem linki do zdjęć, bo nie działały ![Wink Wink](images/smilies/wink.gif)
|