Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
|
Autor |
Wiadomość |
kokosek
Минск 125

Liczba postów: 1,639
Imię: Eryk
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Inny
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Jeżeli ja dobrze rozumiem Konstrukcja 3 biegowa jest najlepsza że względu tego że są w miare dobre zębatki. dodając bieg musisz zmiejszyć zębatki lub poszerzyć skrzynie biegów co takie łatwe nie jest ale wtedy możliwości tunningu spadają poprzez większe żużycie(wytrzymałość) siły działające na nie?
No i uwzględnić że hohowski stworzył silnik "wysoko obrotowy" w porównaniu do simsona tak jak napisał ciężko w simsonie utrzymać 10tyś obrotów a on ma 12 a nawet może i dało by radę 13.
Dobrze rozumiem? (brałem na logikę proszę po mnie nie jezdzić. Starałem się  )
Tak samo teoretycznie najlepszym rozwiążaniem jest 2 biegowy silnik ale takowego nie mamy oraz były by problemy co do ruszania i rozpędzania na tych biegach, no i o ileś km/h spadły by osiągi. dlatego też każdy raczej bawi się w 3 biegowce.
BRAŁEM TO NA LOGIKĘ PROSZĘ MNIE NIE JEZDZIĆ JEŻELI SIĘ MYLĘ (sory za caps)
Moje Prace 
Simson S51 - Kokosek
Wyprzedaż u Kokoska!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-11-2013 00:27:41 przez kokosek.)
|
|
30-11-2013 00:26:44 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - kokosek - 30-11-2013 00:26:44
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|