| 
		
	 
		
			| 
					Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| kokosek   Минск 125
 
  
 
   Liczba postów: 1,639
 Imię: Eryk
 Skąd: Łódzkie
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień 
 
				Jeżeli ja dobrze rozumiem Konstrukcja 3 biegowa jest najlepsza że względu tego że są w miare dobre zębatki. dodając bieg musisz zmiejszyć zębatki lub poszerzyć skrzynie biegów co takie łatwe nie jest ale wtedy możliwości tunningu spadają poprzez większe żużycie(wytrzymałość) siły działające na nie? 
No i uwzględnić że hohowski stworzył silnik "wysoko obrotowy" w porównaniu do simsona tak jak napisał ciężko w simsonie utrzymać 10tyś obrotów a on ma 12 a nawet może i dało by radę 13.
 
Dobrze rozumiem? (brałem na logikę proszę po mnie nie jezdzić. Starałem się   )
 
Tak samo teoretycznie najlepszym rozwiążaniem jest 2 biegowy silnik ale takowego nie mamy oraz były by problemy co do ruszania i rozpędzania na tych biegach, no i o ileś km/h spadły by osiągi. dlatego też każdy raczej bawi się w 3 biegowce.
 
BRAŁEM TO NA LOGIKĘ PROSZĘ MNIE NIE JEZDZIĆ JEŻELI SIĘ MYLĘ (sory za caps)
			Moje Prace
  
 Simson S51 - Kokosek
 
 Wyprzedaż u Kokoska!
 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-11-2013 00:27:41 przez kokosek.)
 |  |  
	| 30-11-2013 00:26:44 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
| Wiadomości w tym wątku |  
| RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień -  kokosek - 30-11-2013 00:26:44 |  
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |