Akumulator Ogar 200
|
Autor |
Wiadomość |
BigSoft
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 1,004
Imię: Przemo
Skąd: SI
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Akumulator Ogar 200
Zadam jedno pytanie, no może więcej
Gdzie sens i logika w tego typu przeróbce, skoro i tak wiadomo, że akumulator będzie ciągle niedoładowany?! Po co to w ogóle robić, wydawać kasę na akumulator, który po miesiącu straci swoją pojemność, będzie zasiarczony, ponieważ non stop napięcie będzie spadało poniżej dopuszczalnej granicy, bo bilans prądów będzie na zero lub ujemny?! Przecież tym się nic nie zyskuje prócz strat. Światła i tak będą przygasać, bo aku co chwila padnięte. Zapłon będzie niepewny, bo iskra raz będzie słabsza raz mocniejsza. Co za bezsens...
Jedyne sensowne wyjście w silniku 223 z oryginalną prądnicą i cewkami zapłonowymi do ładowania, to zapłon AC-CDI, czyli sterowanie przerywaczem + transformatorek do zasilania. Taki zapłonik pobiera z 5W maksymalnie i jest niezależny od akumulatora...
citroen-XM.pl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-11-2013 23:20:33 przez BigSoft.)
|
|
26-11-2013 23:19:29 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Akumulator Ogar 200 - BigSoft - 26-11-2013 23:19:29
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|