| 
		
	 
		
			| 
					Simson s51 - Wojtek3362
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| krzysiu1505   Technik
 
  
 
   Liczba postów: 952
 Imię: .
 Skąd: okolice Bochni
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: Simson s51 - Wojtek3362 
 
				 (26-11-2013 22:02:03)theogarowiec napisał(a):   (25-11-2013 20:28:09)krzysiu1505 napisał(a):  Jak chcesz moc, to najlepiej odłożyć kasę, i przy remoncie silnika zrobić go na 70ccm, wstawić jeszcze kosz sprzęgłowy od S70, i skrzynię 4 z trybami 3 i 4 od S70 i zębatkę 16, mocy ma dalej dużo(gdzieś tyle, ile seria na zębatce 14), a jedzie szybciej od wsk 125(z 85 do 90). Wtedy do codziennej jazdy też będzie jak znalazł, oraz w teren się także nada. Przy tym trzeba się jednak liczyć z kosztami(roztaczanie karterów, cylinder, tłok, łożyska, wał nie zaszkodzi, kosz sprzęgłowy, skrzynia biegów, to trochę kosztuje jednak  ) Szczerze? moim zdanie lepiej by było pokusić się o dodatkowe kanały, pojemność aż tyle nie daje, przy 60/4M są fajne efekty.
 A wzmocnienia ramy to bym szukał oryginalne
  Mógł byś zrobić zdjęcie gdzie je do góry przykręcić?
 
dodatkowe kanały= większe spalanie, oraz także mniejsza trwałość łożysk i wału(większe obroty), oraz konieczność wymiany zapłonu(SLPZ(przerywacz mechaniczny) takich obrotów nie pociągnie), a co za tym idzie także instalacji elektrycznej
			 Skład złomu w moim garażu:
 - Simson S51B1-4 1983r
 - Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
 - Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
 |  |  
	| 26-11-2013 22:21:09 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
| Wiadomości w tym wątku |  
| RE: Simson s51 - Wojtek3362 -  krzysiu1505 - 26-11-2013 22:21:09 |  
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |