| 
		
	 
		
			| 
					Simson s51 - Wojtek3362
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| krzysiu1505   Technik
 
  
 
   Liczba postów: 952
 Imię: .
 Skąd: okolice Bochni
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: Simson s51 - Wojtek3362 
 
				Ze wzmocnieniami to jest tak że trzeba przyspawać uchwyty do przykręcenia na ramie  (11-11-2013 20:26:50)arasszymaras napisał(a):  Co jak co, ale przerobić na Enduro to nie tylko tłumik górą i wyższa kierownica..
 Do tego dochodzi:
 - komplet linek,
 - kopniak prosty,
 - wzmocnienia ramy,
 - inny hamulec,
 - bagażnik tylny,
 - uchwyt tłumika,
 - amortyzatory regulowane z wajchą od MZ,
 - pokrowiec na siedzenie pikowany,
 - inne opony,
 - cewka pod bakiem,
 I coś jeszcze o czym pewnie zapomniałem..
 
 Nie jest tak kolorowo niestety, ale warto to robić bo Enduro fajnie wygląda i wygodnie się jeździ.
 
Po pierwsze nie inny hamulec tylko dźwignia hamulca tylnego, po drugie bagażnik tylny w Enduro jest chyba taki sam, po trzecie cewka od SLPZ(zapłon na przerywacz) chyba nie zmieści się pod bakiem(pod bakiem cewkę miały simsony z zapłonem SLEZ(elektronicznym)
			Skład złomu w moim garażu:
 - Simson S51B1-4 1983r
 - Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
 - Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
 |  |  
	| 11-11-2013 20:52:04 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
| Wiadomości w tym wątku |  
| RE: Simson s51 - Wojtek3362 -  krzysiu1505 - 11-11-2013 20:52:04 |  
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |