Przeróbka tłoków
|
Autor |
Wiadomość |
Wojtek3362
Mechanik
Liczba postów: 1,901
Imię: Wojciech
Skąd: Szwajcariq
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Przeróbka tłoków
(26-10-2013 00:42:19)kanilox napisał(a): (25-10-2013 22:08:44)Wojtek3362 napisał(a): A ja mu napisałem pytanie czy nie jest odwrotnie tak jak mówi, i czy brak zamków w czymś przeszkadza. Czekam na odpowiedź.
Przecież napisał że są zamki.
Aha, ok. To aby dorobić zamki musi mieć ze sobą cylinder, nie? (wydaję mi się że trzeba zbadać w którym miejscu są okna)
No i dostałem odpowiedź.
Najpierw moje pytanie:
Cytat:Witam, a to nie jest tak że jak jest więcej pierścieni to zmniejsza się moc? I dorabia Pan zamek? Bo bez zamka może przecież pierścień ładnie nabroić w cylindrze.
i odpowiedź:
Cytat:gdzie tam dołożenie 1 pierścienia zwiększa moc silnika ponieważ podaje lepszą mieszankę paliwowo-powietrznąć pod świecę i zwiększa się kompresja w silniku zamki też wstawiam bo bez tego można by było uszkodzić cylinder ja na swoim tłoku 4p zrobiłem już ponad 300 km i wszystko działa ładnie
"podaje lepszą mieszankę paliwowo-powietrznąć pod świecę"
1. Nie pod świece, a do komory korbowej
2. A co, jeżeli jest mniej pierścieni to oznacza że podaje "gorszą" mieszankę?
zadałem mu kolejne pytanie, czekam na odpowiedź.
Moje pojazdy - Wojtek3362
Pozdrawiam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-10-2013 01:57:00 przez Wojtek3362.)
|
|
26-10-2013 01:44:43 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Przeróbka tłoków - Wojtek3362 - 26-10-2013 01:44:43
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|