Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Olej ze skrzyni
|
Autor |
Wiadomość |
Mat3ys
Nowy

Liczba postów: 12
Imię: Łukasz
Skąd: Unknow
Pojazd: Inny
|
RE: Olej ze skrzyni
(08-09-2013 23:38:55)marcodado napisał(a): No czasem można niezłe głupoty usłyszeć od pseudo mechaników 
No właśnie ...
Po co są pierścienie ?
Pierścienie są po to aby uszczelniały tłok z cylindrem. Między pierścieniem i cylindrem występuje tarcie a nie między tłokiem i cylindrem. Jeżeli jest tarcie jest zużycie. Pierścienie zużyją się szybciej niż cylinder z tego robi się wymianę samych pierścieni.
Pierścienie wymienia się kiedy zauważymy spadek kompresji co za tym idzie mniejsza moc.
Jeszcze od zbyt dużej dawki oleju mogą zakleić się pierścienie nagarem bądź sam nagar zbierze się na tłoku. Znam przypadki jak odklejający się nagar zaciera silnik.
Pozdrawiam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-09-2013 16:34:44 przez Mat3ys.)
|
|
09-09-2013 16:33:03 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Olej ze skrzyni - Mat3ys - 09-09-2013 16:33:03
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|