Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Autor Wiadomość
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #85
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(14-08-2013 12:47:49)Lagoon napisał(a):  Nadal nie, liczyć umiem i dla skoku 40 mm, czyli 3,14 x 2,35 x 2,35 x 4 wychodzi dokładnie 69,36 cm3, czyli 70, zaś dla skoku 42 mm, czyli 3,14 x 2,35 x 2,35 x 4,2 wychodzi 72,8 cm3, czyli prawie 73 cm3.
Zegarami niestety nie ma się co sugerować.
Masz rację z tych wyliczeń tak wychodzi, jakoś nigdy nie liczyłem skoku 40 mm ale po dokładnym obejrzeniu cylindra i zaobserwowaniu śladów na tulei ewidentnie widać od jakiego poziomu do jakiego pracują pierścienie, mierząc tą wysokość i odejmując od niej wysokość między dołem dolnego pierścienia a górą górnego wychodzi jak nic 42 mm. Tu może być jeszcze jedno przekłamanie ten cylinder ewidentnie pracował w jakimś innym silniku ponieważ odcisk na kołnierzu mocującym go do karterów jest inny niż oryginalny obrys mocowania cylindra. Ten odcisk przypomina mi jakby kanały od Simsona, tylko też nie wiem czemu wtedy nie wychodzi 44 mm. Ale tu może być nasza niezgodność wyjaśniona.


(13-08-2013 23:19:22)Lagoon napisał(a):  No to mówię, cylinder z Derbi EBS 47 mm czyli przy tym skoku będzie 77 ccm, oczywiście mówię o cylindrze 70 do sendy, bo w 50 t onie ma się co bawić.. Pasuje bardzo dobrze.

Czy mierzyłeś ten cylinder do karterów Simsona lub charta? Czy wysokość mocowania cylindra pasuje czy trzeba dorabiać podkładki lub toczy? czy ma rozstaw szpilek około 50 mm?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-08-2013 14:12:09 przez hohowski.)
14-08-2013 14:07:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - hohowski - 14-08-2013 14:07:44




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wigry
Ostatni post: Jakiś_typ
Dzisiaj 18:19:44
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 8
Romet Wigry 3
Ostatni post: Miczix
Dzisiaj 15:04:27
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 49
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Maka_91
Dzisiaj 12:32:21
» Odpowiedzi: 23
» Wyświetleń: 1904
Jaguar
Ostatni post: WIcky
Dzisiaj 09:36:18
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 37
Cześć wszystkim :)
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 22:17:45
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 59
Pytanie o kolor mojego gi...
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 21:08:05
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 98
[019] Dobór korbowodu na ...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 19:31:50
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 58
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: romek
Wczoraj 19:27:32
» Odpowiedzi: 206
» Wyświetleń: 11896
Rozmiary dysz gaźnika ser...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 18:48:28
» Odpowiedzi: 34
» Wyświetleń: 26729
zderzak startera
Ostatni post: wazniak96
Wczoraj 14:03:18
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 147
Finanse forum
Ostatni post: romek
Wczoraj 10:31:38
» Odpowiedzi: 99
» Wyświetleń: 35420
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:34:49
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 934
Romet Romka - 50-T-1 '82r...
Ostatni post: grissley
Wczoraj 03:39:13
» Odpowiedzi: 196
» Wyświetleń: 55971
Kod lakieru Kama. Pilnie!...
Ostatni post: Anakin 320
28-07-2025 16:10:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 70
Rewizja silnika mińsk 400
Ostatni post: Bob_Harley
28-07-2025 15:56:02
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 195

Reklama