Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
|
Autor |
Wiadomość |
hohowski
Nowy

Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(13-08-2013 22:35:05)Lagoon napisał(a): Cylindry cylindry ... Ja chcę zobaczyć wał który faktycznie ma skok 42 mm. Może jestem upierdliwy, ale nie wierzę ludziom na słowo, a jak już to sam to muszę sprawdzić. Akurat okna 2 mm niżej to żadne potwierdzenie, tłok zwykle nie dochodzi do końca tulei, ponadto proszę doliczyć sobie jeszcze uszczelkę około 0,5-1 mm, także mnie Pan nie przekonał.
No nic jaki jest taki jest ale u mnie będzie chodził na skoku 44 mm.
(13-08-2013 22:57:03)BigSoft napisał(a): Musiało coś być nie tak, możliwe, że cewki były nawinięte w złym kierunku lub część z nich albo źle były względem siebie łączone. Tak jak pisałem wyżej spokojnie 60W a nawet 75W można osiągnąć z 3 cewek.
Co do magnesów to oczywiście tak jest. Jakbyśmy np w magneto Charta wpakowali neodymy tych rozmiarów, to ta prądnica mogła by być kilkukrotnie mocniejsza (pomijam fakt, że rdzeń na to nie pozwoli), z tym, że opór jaki stawiało by magneto również dałby w kość silnikowi. PS. Spadek mocy po zamontowaniu magneta Charta na zapłon motoplatu wywołany był z jednej strony jak piszesz słabszymi magnesami, ale jeżeli magneto motoplatu ma inną ilość magnesów lub są inaczej rozłożone - to też miało wpływ.
Ale dobra już nie nudzę, masz inny, lepszy generator i oby działał jak najdłużej 
Ilość magnesów jest identyczna jest ich 6, ale są potwornie mocne. Po włożeniu iskrownika do wnętrza magneta gołymi rękoma nie ma możliwości wyjęcia go z powrotem.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-08-2013 23:05:08 przez hohowski.)
|
|
13-08-2013 23:00:44 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - hohowski - 13-08-2013 23:00:44
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|