| 
		
	 
		
			| 
					Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| BigSoft   Pomocny użytkownik
 
 
   Liczba postów: 1,006
 Imię: Przemo
 Skąd: SI
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień 
 
				hohowski napisał(a):Jeździmy tak do 80 - 90 km/h Tyle osiąga bez problemu. Tak jak pisałem na poprzednich tłokach dochodził do 110 i nigdy nie przeżył tej próby, zawsze zacierał się więc nie chcę kolejnych kilkuset złotych wyrzucić w błoto tylko po to aby coś komuś udowodnić. 
Spokojnie, nie chodzi o to, żeby coś udowadniać (przynajmniej mi). Po prostu dałem taką propozycję, bo fajnie by było zobaczyć widok z perspektywy kierowcy i akurat nie chodziło mi o vmax, ale ok rozumiem, poczekam i powodzenia w dalszych pracach życzę, bo ten temat jest naprawdę ciekawy, a jego zawartość jest naprawdę na wysokim poziomie!    "hohowski napisał(a):Oryginalny zapłon charta gubi się przy bardzo niskich obrotach, na tym zapłonie ustawiłem obroty 1000 - 1200 a silnik cały czas pracował i to bardzo równo. 
To fakt. Jest to wina modułu zapłonowego i da się to łatwo poprawić, żeby chodziło jak w motoplacie. Co do dalszej części postu, zgadzam się zapłon Charta potrafi naprawdę wysoko zakręcić (na maszynie testującej na własnym module dokręciłem go do 16 tys, potem mi brakło obrotów w silniku elektrycznym, który to napędzał).
			 citroen-XM.pl
 |  |  
	| 13-08-2013 21:18:07 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
| Wiadomości w tym wątku |  
| RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień -  BigSoft - 13-08-2013 21:18:07 |  
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |