Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
|
Autor |
Wiadomość |
Romet drajwerV2
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 242
Imię: michau
Skąd: z domu
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Cylindra takiego nie ma.
Najbardziej pasującym jest właśnie od rv4 tylko trochę ciaśniej na szpilki wchodzi
Kanały zawsze możesz obniżyć do poziomu tych 44mm.
Okno na 23,5mm jeszcze nie jest jakoś bardzo hardcorowo ale dość wysoko u mnie w 83 jest na 23mm ale znam osobę która robi również charta lc 77ccm z oknem wydechowym na 20mm tam to będzie jedna wielka dziura.
Wydech zawsze możesz wyliczyć trochę niżej wystrojony z łagodnymi kątami i powinno dawać radę. kwestia jaka pojemność Ci z tego wyjdzie bo to też odgrywa dużą rolę.
Wcześniej pisałeś że konstrukcja karterów simsona nie pozwala na dobre wykonanie bezpośredniego napełniania mógłbyś mi wyjaśnić dlaczego?
Dzisiaj mając na warsztacie silnik od suzuki rm 250 przyglądnąłem się trochę bardziej temu zagadnieniu i doszedłem do wniosku że właśnie w simsonie łatwiej jest wykonać to tak jak ma być. Z informacji znalezionych w internecie wywnioskowałem że membrana powinna być pod kątem około 30 stopni i znajdować się jak najbliżej komory korbowej, mogło by się to zgadzać patrząc po silniku rm'ki i właśnie w simsonie dużo łatwiej to uzyskać np tak jak tu http://www.bikepics.com/pictures/2504294/
a w charcie wał jest dużo "głębiej" w karterach i przez to nie da się membrany zamontować bezpośrednio przy wale dodatkowo gdyby chciał ją zamontować pod kątem wychodziła by centralnie na śrubie.
Według mnie tak jak membrana jest zrobiona u Ciebie strasznie zwiększa się pojemność komory korbowej i obracający się wał wpycha mieszankę z powrotem do membrany a w simsonie tak jakby ją wyciąga, ale jest to tylko i wyłącznie moje rozmyślanie na ten temat. Nie zmienia to faktu, że w charcie montaż membrany można by rzec ogranicza się do wycięcia zbędnych ścianek aluminium i wstawienia szpilek, a w simie trzeba spawać kartery.
Chciałbym poznać twoją opinie na ten temat bo na tym forum nie ma żadnych przydatnych informacji na temat tuningu tylko milion razy wałkowane te same tematy ustawiania zapłonu itp.
|
|
02-08-2013 00:26:36 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - Romet drajwerV2 - 02-08-2013 00:26:36
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|