Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Autor Wiadomość
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #14
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(28-07-2013 16:27:54)Wojtek3362 napisał(a):  
(28-07-2013 15:42:51)hohowski napisał(a):  Mam gotowy projekt czwartego biegu ale wyceniałem wykonanie tego pomysłu w dwóch filrmach i np. sam wałek pośredni kosztuje 800 zł a jedna zębatka to koszt około 400 zł. Założę też do niego spawany tłumik a nie seryjny.

Nie rozumiem, wydajesz takie pieniądze na zwykłego charta, który pewnie rozleci się przy takiej mocy jak ty opowiadasz, a za te pieniądze kupił byś coś dużo bardziej lepszego i mocniejszego. Ale twoje pieniądze, twój czas i twój chart. Kombinuj dalej.

P.S. Tak, tak, wiem... Jestę Hejterę

Ten chart nie rozleci się. Problemem teraz jest tylko chłodzenie, które poprawie. Czemu zakładasz, że ten silnik ma rozpaść się? Jeś crosy chodzą w takim wykonaniu to czemu chart nie może? Co do oleju to jeżdżę na castrolu syntetyku.
(28-07-2013 16:30:07)Marwerick napisał(a):  no ładny motorower przeróbki silnika z rozmachem zrobione i ładne masz te "zegary" na kierownicy i dobry to jest patent z tym bezpośrednim napełnianiem ? a na jakim oleju do mieszanki jeździsz przy takich przeróbkach

Bezpośrednie napełnienie to droga do osiągnięcia wysokich obrotów i wysokiej co za tym idzie mocy. Moim zdaniem dzięki temu osiągnąłem tak wysoką moc i obroty choć niektórzy mi nie dowierzają.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2013 17:12:02 przez hohowski.)
28-07-2013 17:07:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - hohowski - 28-07-2013 17:07:37




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wigry
Ostatni post: Jakiś_typ
Dzisiaj 18:19:44
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 7
Romet Wigry 3
Ostatni post: Miczix
Dzisiaj 15:04:27
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 49
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Maka_91
Dzisiaj 12:32:21
» Odpowiedzi: 23
» Wyświetleń: 1904
Jaguar
Ostatni post: WIcky
Dzisiaj 09:36:18
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 37
Cześć wszystkim :)
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 22:17:45
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 59
Pytanie o kolor mojego gi...
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 21:08:05
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 98
[019] Dobór korbowodu na ...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 19:31:50
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 58
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: romek
Wczoraj 19:27:32
» Odpowiedzi: 206
» Wyświetleń: 11896
Rozmiary dysz gaźnika ser...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 18:48:28
» Odpowiedzi: 34
» Wyświetleń: 26729
zderzak startera
Ostatni post: wazniak96
Wczoraj 14:03:18
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 147
Finanse forum
Ostatni post: romek
Wczoraj 10:31:38
» Odpowiedzi: 99
» Wyświetleń: 35420
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:34:49
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 934
Romet Romka - 50-T-1 '82r...
Ostatni post: grissley
Wczoraj 03:39:13
» Odpowiedzi: 196
» Wyświetleń: 55971
Kod lakieru Kama. Pilnie!...
Ostatni post: Anakin 320
28-07-2025 16:10:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 70
Rewizja silnika mińsk 400
Ostatni post: Bob_Harley
28-07-2025 15:56:02
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 195

Reklama