Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ogar 200] Maxymalny tuning z 223
Autor Wiadomość
Przemi998 Offline
Komarowiec
*


Liczba postów: 5,103
Imię: Przemek
Skąd: Zakrzewo
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
Maxymalny tuning z 223
Zakładam ten temat ponieważ dużo ludzi pyta sie oto ! Smile
A więc Przeglądając internet znalazłem artykuł o tuningu silnika jawy (233). Po przetłumaczeniu wygląda on tak :

Aby uzyskać informacje o edycji 70-J
Silniki te nie mogą być wykorzystywane do wyścigów 50 cm! Korekta opiera się na wymiennych części, zmiana dotyczy tuleje z brązu w korbowodu i tonący w Karter (na ponowny 50cc może wstawić motyl - i remake wstawić brąz Etui na tłok o średnicy Pin 14,10 mm...). Nowelizacja z 1970 cc, konieczne jest dostarczenie cylinder żeliwny z 1950 Jawa Typ 555, która jest tylko leczenie, który pasuje. Różnica między cylinder żeliwny z J 550 i J 555 ma kształt kanałów dolotowych w cylindrze, S 555 ma kształt serca. Kolejnym warunkiem jest symetrii kanału - są uhnuté na jedną stronę - z dala od centrum.

Opis cen poszczególnych części - zmian:
- Korekta korby (korbowody přepouzdření + Klikovky różnicowania lub wymiany Conrod.) W zakresie od 350 - do 1.000 CZK, - CZK
- Kierownik obraca cena Karter 800, - CZK
- Motyl na ponowny 50 cm cena 150, - CZK
- Horseshoe (np. 50 cm) Cena 250, - CZK
- Butle Převrtání żeliwa, średnica 45 mm + Cut War inc. tłok. pierścienie, druty sworzeń tłokowy. bezpieczniki cena 700, - CZK
- Screwed do siły wyższej, 4-6 przepełnienia kanałów, cena 1.750, - CZK
- Shim pod cylinder (stal nierdzewna), cena 450, - CZK
- Aluminiowy blok do cylindra wylotowego cena 150, - CZK
- Aluminiowy blok do cylindra cenę port spożycie 150, - CZK
- Kołnierz do kanału wlotowego precyzyjnych kołnierzy 20 + J, cena 150, - CZK
- Głowica cylindra - te same gwiazdy 50 cm - w tym zmiana wymiarów wewnętrznych. macierzy, 950, - CZK
- Regulacja średnicy tłoka 45, cena 150, - CZK

Aby korzystać z seryjnym gaźnikiem i tłumikiem próbują natryskování teraz - te same dysze cenie J 50-cie

Z powyższego opisu zmian w 70 ml należy dodać:
1) wału korbowego 20 + J
2) Obie centrum J Karter 20 +
3) cylinder z żeliwa J 555
Wykonywaniu tych modyfikacja silnika w zakresie od 8 do 10 KM / 8000 obr / min .., Max docilované prędkości silnika zwykle około 9000 obr / min. / Min., Maksymalna prędkość pojazdu pochodzi od transferu (transfer wtórny). Pojazd jest najbardziej konieczne w celu uzyskania hamulce!
Z poważaniem, Przemi998 Big Grin

Moje Maszyny:
komar 2352
Romet Polo
Sprzedane:
Romet 50 t-1
Romet ogar 205
Jawa kaczka
komar 2330
27-07-2013 21:47:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Maxymalny tuning z 223 - Przemi998 - 27-07-2013 21:47:05
RE: Maxymalny tuning z 223 - stqc - 27-07-2013, 21:51:26
RE: Maxymalny tuning z 223 - Przemi998 - 27-07-2013, 21:53:34
RE: Maxymalny tuning z 223 - Przemi998 - 25-09-2013, 21:00:30
RE: Maxymalny tuning z 223 - afik98 - 25-09-2013, 21:49:11
RE: Maxymalny tuning z 223 - Przemi998 - 25-09-2013, 21:50:53
RE: Maxymalny tuning z 223 - afik98 - 25-09-2013, 21:58:18
RE: Maxymalny tuning z 223 - Przemi998 - 25-09-2013, 21:59:03
RE: Maxymalny tuning z 223 - afik98 - 25-09-2013, 22:06:51
RE: Maxymalny tuning z 223 - Przemi998 - 25-09-2013, 22:08:05
RE: Maxymalny tuning z 223 - afik98 - 25-09-2013, 22:12:07
RE: Maxymalny tuning z 223 - Joker345 - 26-09-2013, 19:21:42
RE: Maxymalny tuning z 223 - Przemi998 - 17-03-2014, 00:21:10




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Bęben hamulcowy motorynka
Ostatni post: candini2
Dzisiaj 02:15:40
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 40
Wigry 2 1976 - Remont woj...
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 00:54:24
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 1957
Skrzynia w 223
Ostatni post: MacRoial
17-12-2024 21:15:15
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 201
Prawidłowy wygląd świecy
Ostatni post: Dawdzio
17-12-2024 01:51:54
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 106
Zawieszenie simsona w oga...
Ostatni post: nojawie77
16-12-2024 23:51:49
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 154
Bkrukl i motorynia m3
Ostatni post: bkrukl
15-12-2024 17:35:00
» Odpowiedzi: 76
» Wyświetleń: 21105
Powitanie
Ostatni post: Norweski Zomowiec
14-12-2024 21:20:19
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 134
WSK 125 - Sprzęgło - łoży...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
14-12-2024 09:51:08
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 181
Stara farba
Ostatni post: Michał
13-12-2024 23:58:31
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 311
Rejestracja na zabytek py...
Ostatni post: Jogurt
13-12-2024 15:20:07
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 387
Moja dolpima ps290
Ostatni post: Kacperek
13-12-2024 04:41:03
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 294
Mój komarek 2352w z węgrz...
Ostatni post: Kacperek
12-12-2024 15:52:21
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 345
problem z przerzutką w ze...
Ostatni post: Kacperek
12-12-2024 13:45:53
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 315
Finanse forum
Ostatni post: wazniak96
11-12-2024 19:59:18
» Odpowiedzi: 94
» Wyświetleń: 27319
Z jakiego motocykla jest ...
Ostatni post: Michał
11-12-2024 13:55:32
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 226

Reklama