Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Pięć pytań. Przywracam Rometa do zdrowia.
|
Autor |
Wiadomość |
Przemek
Klubowicz

Liczba postów: 1,740
Imię: Przemek
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Pięć pytań. Przywracam Rometa do zdrowia.
(21-07-2013 11:47:41)Glanc napisał(a): 1. Pierwszym problemem jest to, że wypluwa olej przez łączenie głowicy z kolankiem wydechu(brakuje mi uszczelki w tym miejscu). Słyszałem, że jest to związane z uszkodzonymi pierścieniami tłoka, które przepuszczają olej, ale z tłumika nie kopci za bardzo. Ogólnie, to po całym kolanku, po każdej jeździe, obficie kapie czarny olej z nagarem, a nie mam ochoty uzupełniać olej co 10 przejażdżek bo poprzednia porcja "wyparowuje". Chciałbym się dowiedzieć, czy faktycznie mam kupić nowe pierścienie, jak tak to jakie do silnika 019.
2. Drugim problemem jest to, że motorek jadąc pod górkę na 1 biegu i chyba czasem na 3 na niskich obrotach zalewa się mieszanką tak soczyście, że gaśnie, a paliwo cieknie po gaźniku. Problemu nie ma przy regularnej jeździe z porządną prędkością. Domyślam się, że trzeba wyregulować gaźnik i dać silnikowi trochę mniej paliwa, ale nie bardzo wiem jak to dobrze zrobić.
Pewnie czeka Cię regulacja składu mieszanki paliwo-powietrze. Świeca jest cała mokra jak wykręcisz? Uszkodzone pierścienie do tego nic nie mają. Przecież to 2 suw, olej który smaruje cylinder i tłok dolewasz do benzyny a ten co wlewa się do silnika smaruje tryby.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-07-2013 12:00:30 przez Przemek.)
|
|
21-07-2013 11:59:31 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Pięć pytań. Przywracam Rometa do zdrowia. - Przemek - 21-07-2013 11:59:31
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|