Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ile na oryginalny tłok itp. WAŻNE (223)
|
Autor |
Wiadomość |
TomuS
Ogarowiec
Liczba postów: 50
Imię: Tomasz
Skąd: Kielcza
Pojazd: Romet Ogar 200
|
Ile na oryginalny tłok itp. WAŻNE (223)
Siema.
Z Racji, że w moim starym oryginalnym silniku ogara 200 padło łożysko co mało, luz na korbie robił się coraz większy.. powoli spadała kompresja..
postanowiłem odwiedzić pewnego starszego pana, który ma sporo części do ogarków, komarków itp. w poszukiwaniu silnika. Znalazł się silnik, lecz cylinder wymaga szlifu a reszta oczywiście sprawdzona i jest w stanie to wytrzymać.
Więc nasuwa się pytanie, ponieważ do sklepu z oryginalnymi częściami mam daleko, to mam takie pytanie.. ile +/- trzeba mieć zaoszczędzone na :
tłok oryginał 2p. na 2 SZLIF
sworzeń
tulejka (ta koloru złotego na główkę korbowodu)
no i oczywiście pierścionki bo bez nich ani rusz
p.s.. ekhem, oryginałów ni ma bata ni ma na allegro ni nigdziee
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-07-2013 21:34:16 przez TomuS.)
|
|
11-07-2013 21:28:32 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
Ile na oryginalny tłok itp. WAŻNE (223) - TomuS - 11-07-2013 21:28:32
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|