Chart złożony z nowych części
|
Autor |
Wiadomość |
Błażej
Zawodowiec
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/zawodowiec.png)
Liczba postów: 2,532
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
|
RE: Chart złożony z nowych części
Luz szczygieł, ale pozwolę sobie z innego forum kopię tutaj dać
Chodzi mi o to, że silnik był odpalony i używany a więc to dobrze. Nie wiem po co to ukrywać ten fakt i pisać, że nie był nigdy odpalany. BYŁ i zapewne pracuje pięknie, powinieneś go ponownie odpalić i wyregulować tak aby był gotowy do użytku i sprawny.
Wiem, że napiszesz, że jest sprawny bo w to nie wątpię, ale odpalony i wyregulowany, pięknie cykający i bardzo mocny brzmi lepiej.
Plombę, że była rozpinana to pies gryzł bo to i tak fabryczny niedoróbek te plomby... żeby każdy mógł rozpiąć plombę to co to za plomba nawiasem mówiąc... Ale nie o to chodzi
Rama, mogłeś napisać, że została dogłębnie sprawdzona i wszystkie spawy zostały zbadane a te które wymagały zostały ponownie nadspawane.
Ogólnie wiesz, że nie mam na celu Cię krytykować. Po prostu myślę, że lepiej by było jakbyś go odpalił skoro już był odpalony bo po co zatajać ?
Cytat: Długo nie mogłem dojść co jest nie tak, aż po zdjęciu koła magnesowego moim oczom ukazał się ścięty klin. Po wymianie klina, oraz zmianie podkładki sprężynowej pod nakrętką wału (podejrzewam że to ona była winna nie dokręceniu koła za pierwszym razem) Chart odpalił. Lecz nie wkręcał się w obroty!
Od razu postawiłem na moduł zapłonowy, chociaż nie mogłem w to uwierzyć że jak to nowy moduł ze starych zapasów a jest uszkodzony? A jednak. Po wymianie na używany ale dobry, motorek odżył i w końcu zaczął normalnie pracować.
No właśnie o takie coś mi chodzi. Napisałeś, że chart jest w 102% sprawny.
Jaką masz pewność, że komuś odpali i będzie jeździł od razu ?
Przecież lepiej byłoby przygotować go pięknie do jazdy czyż nie ?
|
|
21-06-2013 00:22:42 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Chart złożony z nowych części - Błażej - 21-06-2013 00:22:42
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|