Chart złożony z nowych części
|
Autor |
Wiadomość |
Błażej
Zawodowiec
Liczba postów: 2,532
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
|
RE: Chart złożony z nowych części
(16-06-2013 23:21:15)Romet drajwerV2 napisał(a): Staszku charty Ci się chyba pomyliły
Co do tych plomb szczygieł ( ten co sprzedaje) pisał że udało mu się wyjąć jeden drut z niej nie uszkadzając niczego i potem umieścił go w tym samym miejscu
Nie, nie pomyliły mu się charty. Ten silnik pracował już, więc po co pisać, że nigdy nie był palony ? Pisze się po prostu prosto. Silnik odpaliłem osobiście, ustawiłem, wyregulowałem. Jest zajebiście sprawny i zapierdziela jakby miał ADHD
(16-06-2013 23:33:35)Przemek napisał(a): Rama i inne czarne elementy w nieoryginalnym odcieniu. Jest połysk a powinien być półmat. Bęben przedniego koła nie powinien być pomalowany caly. Ta "pokrywa" nie była malowana. Opony niby nowe z włoskami. To czemu nie dał zdjęć włosków? Już na tym pierwszym zdjeciu widać ,ze na panterze włosków nie ma, chyba ,ze z boku. Exportowy? Exportowe to są tam białe błotniki. Charty nie szły w takim kolorze - białym(bak+boczki+błotniki)na export. Zazwyczaj tylko błotniki były białe a reszta np. czerwona. Przynajmiej nigdy nie widziałem exportowego Charta w takich barwach. Jeszcze moge sie doczepić do kilku chromowanych elementów, które oryginalnie były tylko ocynkowane np. starter czy dźwignia zmiany biegów.
To właśnie lepiej, że poprawił fabrykę. Chromy są super
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-06-2013 00:05:33 przez Błażej.)
|
|
17-06-2013 00:03:56 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Chart złożony z nowych części - Błażej - 17-06-2013 00:03:56
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|