Ocena wątku:
- 1 głosów - 1 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
blokada ogar 200
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: blokada ogar 200
(09-06-2013 11:27:44)Rado301 napisał(a): Miał, był to dławik w tłumiku, dłuższe kolanko i zablokowany króciec ssący.
Dławik to nie blokada.
(09-06-2013 12:07:16)Marwerick napisał(a): i jeszcze blokowany 223 miał ponoć inne wyprzedzenie zapłonu i jeszcze inne (mniejsze) dysze w gaźniku
Wyprzedzenie zapłonu podobno było inne, ale to raczej też nie zaliczałoby się pod blokadę. Po prostu odblokowany silnik potrzebuje regulacji na nowo
Ogólnie to blokady są trzy:
- Długie kolanko w tłumiku (należy je skrócić, żeby wchodziło na ok. 4-5cm max)
- Króciec ssący (sprawdź czy na łączeniu króćca z gaźnikiem, otwór w króćcu masz okrągły, czy może taki "kwadratowy" jak wylot z gaźnika. Jeśli okrągły to króciec jest zablokowany. Można albo po prostu rozpiłować go na odpowiedni kształt, albo wymienić króciec na nie blokowany)
- Dysze w gaźniku (Blokowane dysze mają przepustowość 35 i 65 a odblokowane 38 i 68. Przepustowość powinna być wypisana na samej dyszy w postaci właśnie dwóch cyfr )
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
09-06-2013 14:00:01 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: blokada ogar 200 - Quake96 - 09-06-2013 14:00:01
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|