Uaz 469 B 1992
|
Autor |
Wiadomość |
Irek
-----
Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
|
RE: Uaz 469 B 1992
Regulator podciśnieniowy łatwo zdiagnozować, po prostu wyjmując go i pociągając powietrze choćby ustami w miejscu podłączeniu przewodu podciśnienia. Jeśli jest sprawny dźwignia regulatora która jest zamocowana na osi aparatu poruszy się .
Drugi prosty test to sprawdzenie czy nie ma dziury w obrotach. Jeśli nagłe wciśnięcie gazu nie powoduje odpowiedniej reakcji w czasie jazdy regulator może być niesprawny
Brak mocy na wysokich obrotach też może wskazać na regulator ; wiadomo im większe obroty -> większe podciśnienie -> większy kąt wyprzedzenia zapłonu. Jeśli kąt jest z mały może sie krztusić, brakować mocy itd
A i takie pytanko : jak w nim siedzi gaźnik ? 1 czy 2 przeloty ? Pompka przyspieszająca jest ?
Jako że nie jest to egzemplarz wojskowy nie posiada odcięcia obrotów jak inne radzieckie wojskowe pojazdy ?
Jeszcze polece Ci tą książke http://allegro.pl/poprawa-ekonomicznosci...28755.html kosztuje śmieszne pieniądze a jest w niej mnóstwo cennych informacji o regulowaniu aut wyposażonych w gaźnik i konwencjonalny zapłon. Odnosi sie głównie do 125p i 126p ale wskazówki można zastosować do każdego auta.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-06-2013 19:45:54 przez Irek.)
|
|
06-06-2013 19:39:28 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Uaz 469 B 1992 - Irek - 06-06-2013 19:39:28
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|