Romet Ogar 200 '88r. by Zigu
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Romet Ogar 200 '88r. by Zigu
(02-06-2013 14:23:22)zigu98 napisał(a): A może kupić od razu kupić nowy cylinder i głowice?
Cylinder ma ułamane kawałek żeberka..
I teraz tak, pakować nominał tłok i cylinder czyli 38mm, czy ten niby tuningowy 40mm?
Co wtedy z gaźnikiem?
Takie części by się nadały?
http://gmoto.pl/glowica,55090.html
To http://gmoto.pl/cylinder_fi_38_kpl,55074.html lub to http://gmoto.pl/cylinder_fi_40_tuning_kpl,55075.html
http://gmoto.pl/uszczelki-silnika-kregie...73491.html
http://gmoto.pl/wal_korbowy_,55199.html
Myślę że w 200 zł, by się ten remont zamknął, chyba że by coś jeszcze do wymiany doszło...
Co o tym sądzicie?
Po co zaraz wymieniać cylinder? Najpierw sprawdź w jakim stanie jest ten twój. Ułamane żeberko to nic ważnego. Ja też myślałem, że mój cylek będzie zajechany (bo silnik w gorszym stanie był jak twój), a okazało się, że cylinder bez rys i nadaje się do ponownego użytku bez szlifu. Tak samo jak wał, który okazał się być w naprawdę dobrym stanie. Więc niczego nie przesądzaj, bo nie musi wcale być tak źle
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
02-06-2013 14:30:57 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet Ogar 200 '88r. by Zigu - Quake96 - 02-06-2013 14:30:57
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|