Romet Chart, typ 210 Elektronik 12V/120W by BigSoft
|
Autor |
Wiadomość |
BigSoft
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 1,004
Imię: Przemo
Skąd: SI
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Chart, typ 210 Elektronik 12V/120W by BigSoft
Błażej napisał(a):Ale taki normalnie używany chart wymaga drobnego remontu co sezon (a to gumy a to uszczelniacze zawieszenia czasem, łańcuch, zabierak, wahacz i tak dalej. Oczywiście to całkiem normalna rzecz i to tylko drobnostki.
Musisz też się zgodzić, że seryjne charty miały problemy z ładowaniem. Nigdy nie były na maxa naładowane jeżeli jeździliśmy na światłach seryjnym chartem i używaliśmy stopu i kierunków
Z tym drobnym remontem to fakt. Ja to traktuję jako obowiązki eksploatacyjne Wiadomo, nie ma co się oszukiwać. Motorower pochodzi z końca lat 80-tych i moim zdaniem i tak jest super zaawansowany jak na możliwości w Polsce, w tamtych czasach. Te drobne rzeczy, o które trzeba dbać, da się przeżyć. Co do ładowania, to faktycznie trochę niedomagało, ale taki jest urok rozwiązań "bezregulatorowych", gdzie moc cewek ładowania jest wyliczona na styk, tak aby nie mogło nastąpić przeładowanie. Ja nie miałem z tym większych problemów, bo moje trasy wtedy wyglądały tak, że 99% czasu jazdy silnik chodził na wysokich obrotach i prędkość nie spadała poniżej 50km/h. Gorzej, jak ktoś jeździ w terenie, gdzie często trzeba hamować, używać kierunkowskazów itd. Wtedy prądnica po prostu nie zdąży naładować akumulatora. To fakt. Dlatego, też u siebie pozbyłem się tego problemu raz na zawsze.
citroen-XM.pl
|
|
01-06-2013 00:50:59 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet Chart, typ 210 Elektronik 12V/120W by BigSoft - BigSoft - 01-06-2013 00:50:59
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 11 gości
|
|