Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
2 cylindry w silniku 023
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!

Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: 2 cylindry w silniku 023
Co do takiego projektu, myślę że sprzęgła w przypadku 223 np. nie trzeba było by wzmacniać, co do 023 to 4 szpilkowy?? Czy nw. w sumie jak to się nazywa. 4 te takie dinksy w które wsuwa się zawleczki, nie dawno znajomemu takie sprzęgło dałem, i mocniejszą sprężynę. Co do skrzyni w 023 wątpię aby chciała to wytrzymywać.
I raczej taki projekt w 223 by mi się widział... Tam jest mocniejsze sprzęgło, mocniejsza skrzynia i ogólnie silnik jest nie co "lewy" co też wspomaga połączenie całości.
Co do odpalania, wystarczy poruszyć jedną skrzynię i jeden wał, przecież obydwa będą połączone razem nie?!
I kiedyś sam myślałem nad takim projektem, ale po dobrym zastanowieniu, stwierdziłem że to będzie wielki nie wypał, gdyż nie posiadam samego sprzętu aby to razem pospawać, nie mówić o połączeniu wałów... Bo jak by nie patrzeć, muszą być połączone nie na stałe. Bo jak potem taki wał wsadzić w komorę?? I w tym momencie sobie już odpuściłem.
Bo reszta, to już nie problem, zapłon można założyć (w przypadku pracy tłoków naprzemiennie) od jakiejś Jawy 350 czy innego 2 cylindrowego sprzętu, lub zrobić akumulator i zapłon bezstykowy. Co do napędu, myślę że skrzynia w 223 jak i cała reszta to wytrzyma, skoro przy jednym silniku podczas katuszy wytrzymuje baaardzo dużo, to czemu miał by taki nie wytrzymać?? To tak jak gdyby dobrze stuningować pojedynczy silnik...
Ale ogólnie jeżeli twoja wiedza nie jest duża, to się za to nie zabieraj! Bo skoro ja się tego nie podjąłem, to ty tym bardziej... 
I te 2 silniki 023 mnie zaciekawiły.  Ktoś miał łeb, czas, sprzęt i kasę.
A i co do przeważenia kompresji... Czemu nie?? Skoro Jawa 350 ma 2 dość potężne cylindry i da się przeważyć kompresje to czemu miało by się 2 małych pyrtków nie dać??  Trochę logiki...
I kiedyś na YT widziałem właśnie Jawę TS 350 z 2-ma połączonymi silnikami... To musi być dopiero POWER!! XD
|
|
26-05-2013 20:07:03 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 2 cylindry w silniku 023 - Boszu - 26-05-2013 20:07:03
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 10 gości
|
|