Mój pierwszy Ogar 200
|
Autor |
Wiadomość |
kondzio310
Kondziu
Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
|
RE: Mój pierwszy Ogar 200
Czy to wielki problem, cztery śruby odkrecasz na klucz 10, tłok dajesz do dołu i patrzysz, czy nie ma progu cylinder, a jeśli ma próg no to szlif, jeśli nie to tłok lub same pierścienie wymień dotrzyj i zobacz,
Zresztą jak już byś ściągnął głowice to i cylinder by można zdjąć i sprawdzić, czy wał ma luz góra/dół, bo na boki zawszę bedzie, a jeśli nie ma luzu, biegi nie wyskakują, łożyska w porządku to nie ma konieczności wymiany tych części, w zasadzie można zmienić łożyska, bo to nie wielki koszt około 15 zł sztuka, ale jak nie mają luzu, nie chuczą to nie ma konieczności wymiany tych częsci, NIe wiem skąd wziełeś te 400 zł na remont, chyba że u ciebie takie ceny, dobre łożyska, i reszta to góra 300 zł, ale jak jest dobrze to i w 150 zł sie śmieścisz tyle co za używany silnik, a jak kupisz używke to wiesz czy nie będziesz musiał rozbierać za jakiś czas, a tak wiesz co masz,
|
|
19-05-2013 00:50:41 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Mój pierwszy Ogar 200 - kondzio310 - 19-05-2013 00:50:41
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości
|
|