| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					Ogar 205 z silnikiem 019 i jego skrzynia biegów...
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| gt10r5   Uczeń
 
  
 
   Liczba postów: 144
 Imię: Michał
 Skąd: Zawadzkie
 Pojazd: Romet Ogar 205
 
 | 
			| RE: Ogar 205 z silnikiem 019 i jego skrzynia biegów... 
 
				@up Gabriel skrzynię całą składaliśmy i silnik jak klocki lego od podstaw więc złożony silnik miał wszystkie zęby na pewno. Później mogło coś pójść podczas pierwszych odpalań i regulacji biegów bez sprzęgła, ręki sobie obciąć nie dam. 
Znaczy się próbowałem z kumplem zrobić takie doświadczenie: 
- kombinerkami złapać za wodzik i przytrzymać to po nacisku na wajche zmiany biegów wodzik cofał do środka i bieg wypadał ( nie miałem tyle siły najwidoczniej żeby przytrzymać) 
Co ciekawe wtedy ten wodzik chodził do przodu do tyłu o jakiś 1-2cm. Szarpał się ze mną. 
- drugie to przy włączonym silniku i kole tylnym podniesionym wrzuciłem jedynkę plus dałem kawałek klocka drewnianego wyciętego na wymiar jako blokadę, to klocek wypadł przy większym obciążeniu ( koło na ziemi i gaz). 
Przy tym wszystkim zawsze motorek szarpał przy próbie wbicia jedynki ;/ 
Kolega zalecił mi żebym teraz jeszcze kilkanaście kilometrów tak zrobił by dotrzeć wszystko a potem rozpołowić i posprawdzać.  
Może być to ten tryb?
http://allegro.pl/tryb-zdawczy-walek-zda...46089.html
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-05-2013 22:25:39 przez gt10r5.)
 |  |  
	| 12-05-2013 22:22:15 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
| Wiadomości w tym wątku |  
| RE: Ogar 205 z silnikiem 019 i jego skrzynia biegów... -  gt10r5 - 12-05-2013 22:22:15 |  
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |